Vanochtend stonden er een aantal nieuwe updates op de windowsupdate site. Dus ik installeren. Krijg ik een error dat ze de windows XP logo niet passeren. Het zijn essentiele updates, dus kan niet gewoon doorklikken dat ie toch moet installeren. Hoe kan ik dit veranderen. Heb ook al gecheckt of ik een virus heb of spyware of het misschien al te laat was, maar dat is ook niet het geval (alleen een paar tracking cookies)
Ik krijg regelmatig als ik op internet zit dat ik ineens doorgelinkt wordt naar superlogy en dan naar yellowpages.com. Vandaar dat ik dacht dat het misschien al te laat is. Iemand misschien een oplossing?
Specs:
Win XP Pro (nieuwste updates)
Problemen (KB828750, KB828035, KB825119, KB823182, KB824141, KB828026)
Sinds vanochtend. Eerder al wel een fout in een windows media player beveiligingsupdate.
Firewall: Sygate Personal
AV: geen, check regelmatig met housecall, geen fouten. (Al jaren niet
)
Ik krijg regelmatig als ik op internet zit dat ik ineens doorgelinkt wordt naar superlogy en dan naar yellowpages.com. Vandaar dat ik dacht dat het misschien al te laat is. Iemand misschien een oplossing?
Specs:
Win XP Pro (nieuwste updates)
Problemen (KB828750, KB828035, KB825119, KB823182, KB824141, KB828026)
Sinds vanochtend. Eerder al wel een fout in een windows media player beveiligingsupdate.
Firewall: Sygate Personal
AV: geen, check regelmatig met housecall, geen fouten. (Al jaren niet