[updates]passeren niet windows XP logo

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:50
Vanochtend stonden er een aantal nieuwe updates op de windowsupdate site. Dus ik installeren. Krijg ik een error dat ze de windows XP logo niet passeren. Het zijn essentiele updates, dus kan niet gewoon doorklikken dat ie toch moet installeren. Hoe kan ik dit veranderen. Heb ook al gecheckt of ik een virus heb of spyware of het misschien al te laat was, maar dat is ook niet het geval (alleen een paar tracking cookies)

Ik krijg regelmatig als ik op internet zit dat ik ineens doorgelinkt wordt naar superlogy en dan naar yellowpages.com. Vandaar dat ik dacht dat het misschien al te laat is. Iemand misschien een oplossing?

Specs:
Win XP Pro (nieuwste updates)
Problemen (KB828750, KB828035, KB825119, KB823182, KB824141, KB828026)
Sinds vanochtend. Eerder al wel een fout in een windows media player beveiligingsupdate.
Firewall: Sygate Personal
AV: geen, check regelmatig met housecall, geen fouten. (Al jaren niet :D )

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

adaware of spybot over je machine heen halen.

• Paultje3181
Ik wist dat ik er één vergeten was te vermelden bij de specs :+) . Hoe denk je dat ik gecheckt heb voor spyware... (Antwoord: Allebei... Stom trouwens dat ad-aware melding geeft van spybot).
Maar dit had dus geen effect, alleen 2 tracking cookies

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
volledige deep scan gedaan? lijkt me idd iets van spyware.
Ad aware kan simple en compleet scannen. Maar ik neem aan dat je dat geprobeert heb.
Uiteraard ook ad aware met de laatste ref. files ge-update?
Puur wat hints die ik niet uit je tekst kon halen.

• Paultje3181
blijkbaar scant adaware niet helemaal goed.... Nog 50 andere dingen. Maar geen die de oplossing brengt :'(

• Paultje3181
hmmm, het edit-knopje staat er niet bij. Sorry dus, niet als kick bedoeld...
Ik ben nog even aan het kijken geweest en het gebeurt dus 100% als je een bestand via hotmail opent. In plaats van te openen opent ie:
www.findit-quick.com -> Superlogy -> Smartpages.com
Google geeft geen uitsluitsel of het spyware is. Maar ik gok toch dat het zo is. Dat is nl. volgens mij de enige manier dat zomaar je searchpagina verandert kan worden, toch???

Nu staat de edit er wel bij... Vaag, IE doet dus ook al raar.

[ Voor 8% gewijzigd door Paultje3181 op 20-10-2003 22:44 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 21:44
die edit knop zie je alleen als je ingelogd bent.
en ben ook wel benieuwd, mn broertje heeft ook zoiets op zn PC, elke keer als IE opstart gaat ie naar een reclame site, en maakt daar meteen de homepage van.
en ad-aware vind niks

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1