Verwijderd

Topicstarter
Sinds een dag of 2, doen sommige toetsen het niet meer, het gaat dan om de 0,8, en de 9 toets. De 0 en 8 doen het soms als je ze langere tijd harder indrukt, maar de 9 doet het volledig niet meer.. ja soms geeft die een 6, als je wat hoger op het knopje druk.. Nou heb ik nog 1 jaar garantie, en ik zit nog in dat jaar. Maar het lullige is, ik moet hem dan wel naar t-Mobile sturen. Waarom kan zoiets niet bij het Nokia Center gebeuren? Of moet je dan weer extra betalen? Ben ook verzekerd voor me mobiel... maar das alleen als je het zelf kapot hebt gemaakt, en niet wanneer het door de gsm zelf komt... Maar ook daar ben ik hem 11 dagen kwijt (pas daarna vervangend gsm'pjuh)

Heeft iemand ook al vaker problemen met de 7650 gehad? en wat toen gedaan?
Wat kost een nokia center ongeveer, en hoe lang zou ik hem kwijt zijn bij t-mobile reparaties (want de man zelf wist het niet).
Ik heb geen zin om zonder gsm te zitten, want ik kan veel gebelt worden wat redelijk belangrijk is. :(

Verwijderd

Ik had een software probleem met mijn nokia 8310 even naar de nokia store in rotterdam geweets en na 3 dagen had ik hem terug nagekeken en wel.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kun je niet van iemand anders tijdelijk een toestel lenen?

(Ik heb wel s dat als ik op de 0 druk, dat ie dan meteen 2x achterelkaar reageert zegmaar. Zou het een kwaal zijn bij deze serie....?)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Ik heb 2e hands een 7250 gekocht en daar was ook wat mee mis.
Ik ben naar het nokia service center gegaan en daar kunnen ze op je imei nummer gewoon zien of er garantie op zit.
Bij mij repareerden ze hem zonder bon gewoon gratis. :)

Verwijderd

Topicstarter
wow dan denk ik dat ik genoeg weet en ga ik morgen wel even langs Your Friendly NeighbourHood Nokia Dr.
:D bedankt allen,

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 13:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm gister gezegd dat het topic gesloten kon worden, nu toch weer van gedachte veranderd. (en dus ook de zin verwijdert )

Ik ben vandaag naar het nokia center geweest, en die konder mij fijn vertellen dat er een sim lock op zit (pff daar neem je dan een 2 jarige abonnement voor) dus ik weer naar T-mobile gebelt.. die mij vertelde dat hij me een code kon versturen, die me gsm sim lock vrij maakt. Alleen dat zou wel weer 50 euro kosten. Ik dus op internet gezocht of er niet daar gewoone gratis codes voor bestaan, en die zijn er. Het enige probleem nu is... hoe kan ik die intoetsen.. de knop 9 doet het volledig niet bij mij, en dat is juist een nummer die in de code voorkomt! (ben blij dat ik niet 50 euro betaald heb voor die code). Weet iemand of er software bestaat om je sim lock te unlocken, of een andere manier, om een cijfertje 9 op je gsm te toveren? Knippen plakken helpt niet, want die verschijnt niet op je gewone scherm, das alleen bij smsjus zenden. :(
Pagina: 1