Sinds een dag of 2, doen sommige toetsen het niet meer, het gaat dan om de 0,8, en de 9 toets. De 0 en 8 doen het soms als je ze langere tijd harder indrukt, maar de 9 doet het volledig niet meer.. ja soms geeft die een 6, als je wat hoger op het knopje druk.. Nou heb ik nog 1 jaar garantie, en ik zit nog in dat jaar. Maar het lullige is, ik moet hem dan wel naar t-Mobile sturen. Waarom kan zoiets niet bij het Nokia Center gebeuren? Of moet je dan weer extra betalen? Ben ook verzekerd voor me mobiel... maar das alleen als je het zelf kapot hebt gemaakt, en niet wanneer het door de gsm zelf komt... Maar ook daar ben ik hem 11 dagen kwijt (pas daarna vervangend gsm'pjuh)
Heeft iemand ook al vaker problemen met de 7650 gehad? en wat toen gedaan?
Wat kost een nokia center ongeveer, en hoe lang zou ik hem kwijt zijn bij t-mobile reparaties (want de man zelf wist het niet).
Ik heb geen zin om zonder gsm te zitten, want ik kan veel gebelt worden wat redelijk belangrijk is.
Heeft iemand ook al vaker problemen met de 7650 gehad? en wat toen gedaan?
Wat kost een nokia center ongeveer, en hoe lang zou ik hem kwijt zijn bij t-mobile reparaties (want de man zelf wist het niet).
Ik heb geen zin om zonder gsm te zitten, want ik kan veel gebelt worden wat redelijk belangrijk is.