Toon posts:

Scanner en windows 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze vraag in het verkeerde rubriek gezet dus plaats ik hem maar ff opnieuw hier

Hoi, ik heb een legato (ofwel plustek) optic pro 4800P flatbed scanner,die het in windows 9x perfect doet.Maar nu heb ik 2000 geinstalleerd en hij werkt niet :?
Ik krijg dan de melding "scanner32.dll"not found :? . Ik heb van de site van plustek de drivers voor windows 2000 gedownload en geinstalleerd maar dit helpt niet. Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing??

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 09:07 schreef pasjoo het volgende:
Ik had deze vraag in het verkeerde rubriek gezet dus plaats ik hem maar ff opnieuw hier

Hoi, ik heb een legato (ofwel plustek) optic pro 4800P flatbed scanner,die het in windows 9x perfect doet.Maar nu heb ik 2000 geinstalleerd en hij werkt niet :?
Ik krijg dan de melding "scanner32.dll"not found :? . Ik heb van de site van plustek de drivers voor windows 2000 gedownload en geinstalleerd maar dit helpt niet. Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing??
is deze met usb? want ik had ook problemen met de hp 3300C. Zorg dat je eerst de software installeert voordat je de usb scanner aansluit. Anders ziet de pc hem niet.
echt frustrerend. maar achteraf wel een nuttige ervaring.
usb is niet helemaal 100% nog.
:z

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen usb maar een parralelle scanner

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
als iemand een oplossing heeft voor de 4830p versie onder xp

heb hem nog niet werkend

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik heb voor mn Philips FB600/Microtek V600 gewoon de Win98/NT drivers gebruikt, werkt op alle windozen die ik gehad heb.

De mijne is overigens een SCSI scanner met een LPT -> SCSI interface, dat is het enige waar je drivers voor nodig hebt dan :)

Verwijderd

Je kan denk ik beter een nieuw topic voor je scanner starten, zo komen er weinig mensen langs die het zien :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.