>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik gok dat de meeste browser moeilijk doen omdat ze een bestand met .php extensie niet als image kunnen tonen, je moet in je PHP op de een of andere manier duidelijk maken dat je een GIF oid uitpoept. Search eens door Programming & Webscripting, dit is geloof ik een vaker voorkomend probleem
Hmm nee ik zie 'm soms wel en soms niet. Heb je geen timeout aan jou kant zitten of zo?
[ Voor 12% gewijzigd door curry684 op 20-10-2003 12:55 ]
Er zijn toch ook meerdere gebruikers met een php script??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
OK, opgelost

[ Voor 52% gewijzigd door BalusC op 20-10-2003 12:56 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Eskimootje op 20-10-2003 13:00 ]

Test.
Edit: zo werkt het wel, alleen je moet er .gif achter zetten.
Edit2: ik zie dat eskimootje dat al genoemd had.
[ Voor 49% gewijzigd door André op 20-10-2003 13:20 ]
Is hij nu zichtbaar voor iedereen??
Nope, niet voor mij.
1
2
3
4
5
6
7
8
| <? Header("Content-type: image/gif"); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); srand((double)microtime()*1000000); $nr=rand(1,7); $fn=fopen("$nr.gif","r"); fpassthru($fn); ?> |
Probeer het hiermee even.
Dus gewoon je plaatjes 1.gif 2.gif enz noemen. En ff het aantal aanpassen naar jou wensen. Dan als php file oppslaan en linken in je profile.
Hmm, nu zie ik hem weer wel

Edit nr.2
Nu weer niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Attilla op 20-10-2003 13:32 ]
Bij mij wel zichtbaar, ook in je MyReact.Hu9o schreef op 20 October 2003 @ 13:25:
Ik heb het nu veranderd met ?.gif achter de ~.php (bedankt André)
Is hij nu zichtbaar voor iedereen??
1
2
| W2K IE6 / Mozilla |
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Maw ga je code eens debuggen
Deze mening wordt ondersteund doordat ik continu wel de smiley met de sigaar zie, maar geen andereGlimi schreef op 20 October 2003 @ 13:59:
De ene keer werkt hij wel en de andere niet. Aangezien het een random icoon is, zal één deel van de iconen wel werken en een ander deel niet.
Maw ga je code eens debuggen
Tenzij dat de enige images zijn die TS gebruiktcurry684 schreef op 20 October 2003 @ 14:00:
[...]
Deze mening wordt ondersteund doordat ik continu wel de smiley met de sigaar zie, maar geen andere
http://members.lycos.nl/vizzion/php/
@ TS: geef eens aan welke plaatjes je allemaal gebruikt.
Ik denk zelf (net als Eskimootje) dat het een remote linking probleem is.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

plaatje 2:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <?php $file = fopen("counter.txt", "r+"); if (!$file) { echo "<p>Couldn\'t open counter file\!<p>"; exit; } if (!($counter=fread($file,30))) { echo "<p>Couldn\'t read counter file\!<p>"; } fseek($file,0); fwrite($file, ++$counter, 30); fclose($file); Header("Content-type: image/gif"); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); $Count = 2; $r = rand(1,$Count); $fn = fopen("Got_Icon$r.gif","r"); fpassthru($fn) ?> |
bovenste deel is voor het aantal views (< regel 18), en het onderste is voor het random plaatje.
edit:
Hierboven is het scriptje gebruikt van [Airwolf]
[ Voor 18% gewijzigd door Hu9o op 20-10-2003 14:12 ]
Verwijderd
/edit : ik zie je icoon dus nu
(in reaktie op je latere post met 3 icoontjes: allemaal op dit moment )
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 14:50 ]
Door het script van airworlf bedoel je?? Of zie je de fout in mijn script?
met de code's die hier worden neer gezet werkt het bij mij ook niet.
misschien dat dit komt omdat ik apache + php onder windows heb lopen??
maar deze code hieronder werkt wel.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? $img[1] = "1.gif"; $img[2] = "2.gif"; $aantal = count($img); $random_number = rand(1,$aantal); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); $plaatje = $img[$random_number]; $fn=fopen("$plaatje","rb"); fpassthru($fn); ?> |
[ Voor 18% gewijzigd door job op 20-10-2003 14:40 ]
Welke werkt?
bij mij alle drieHu9o schreef op 20 October 2003 @ 14:48:
Eigen script: [afbeelding] Script Airwolf: [afbeelding] Scrip Damster: [afbeelding]
Welke werkt?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Alle 3.Hu9o schreef op 20 October 2003 @ 14:48:
Welke werkt?
W2K SP4 + IE 5.0(nog updaten
Ik maak gebruik van deze code, draait onder linux perfect:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| if (isset($plaatje) || isset($imageinfo)) { exit; } //hier boven natuurlijk de BrowserGet en OsGet enzo. Header("Content-type: image/gif"); Header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0"); Header("Expires: Thu, 26 May 1985 13:37:00 GMT"); Header("Pragma: no-cache"); $plaatje = fopen("upload/{$imageinfo['plaatje']}","r"); fpassthru($plaatje); fclose($plaatje); |
Ik gebruik fpassthru omdat mijn hosting zn GD Libs zo nu en dan wel eens niet meer werken.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 14:52 ]
hier is voor zo ver ik weet niets aan te doen.
en gezien iedereen het hier doet, ook mijn scriptje

Gebruik : pleur scritp en plaatjes in de zelfde dir en klaar
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <?php ////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Lees de dir uit en pleur alle plaatjes in een array $handle = opendir("./"); while (false !== ($file = readdir($handle))) { if (eregi(".gif|.png|.jpg|.jpeg", "$file")) { $Files[] = $file; } } closedir($handle); /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Hoeveel files hebben we ? $Aantal = count($Files); /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Do Tha random dance srand((double)microtime()*1234567); $seed = rand(1000000,9999999); srand((double)microtime()*$seed); $random = rand (1,$Aantal)-1; /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Wat voor file is ons random bestand ? list($width, $height, $type, $attr) = getimagesize("$Files[$random]"); if($type == 1){$ftype = "gif";} if($type == 2){$ftype = "jpeg";} if($type == 3){$ftype = "png";} /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// // Headers door geven en plaatje weergeven Header("Content-type: image/$ftype"); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); $fn=fopen("$Files[$random]","rb"); fpassthru($fn); ?> |
als ik zelf dat scriptje van mij gebruikt werkt het prima
heb je de gifjes wel goed benoemt?
dus 1.gif, 2.gif, 3,gif enz...
Het ligt zo te zien aan je provider, wij kunnen er dus weinig aan doen..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.