Toon posts:

5.1 en geluid uit 1 box

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een onboard 5.1 geluidskaartje en een 5.1 syrroudn set aangesloten op me computer en nou is het probleem dat alleen mijn box linksvoor het doet. Heeft iemand hier een oplossing voor wamt het is best irritant :)

edit:
Ik heb ngo eens goed geluisterd en er komt wel geluid uit me andere boxen alleen heel zachtjes en krakend. En ja ik heb de balans goed staan :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 12:54 ]

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Heb je de stekkers wel goed aangesloten, als je ze verkeerd in je subwoofer stopt doet het geluid het soms niet, ff nachecken, en anders driver updates.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 12:50:
Ik heb hier een onboard 5.1 geluidskaartje en een 5.1 syrroudn set aangesloten op me computer en nou is het probleem dat alleen mijn box linksvoor het doet. Heeft iemand hier een oplossing voor wamt het is best irritant :)
Kan het nog vager ? Als je eerst een de precieze spec's geeft ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet alleen dat ik een SiS chipset heb (weet niet welke) en een medion surround setje. Ik heb ac97 drivers hiervoor

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49
Zit er bij de drivers van je ac'97 drivers een utility waarmee je de verschillende uitgangs-modi kunt kiezen ? Vaak zit daar ook een 'speaker-test' o.i.d. bij waarmee je kunt kijken of de opstelling van je speakers klopt. Kijk even of het daar wel goed mee gaat.