Er zijn al wat topics geweest maar de meeste links in de topics zijn dood
Ik zoek een FM transmitter om mp3 bestanden over de radio te zenden. Ik hoef niet de hele straat te voorzien van mijn muziek maar een paar meter moet het dingetje toch wel overbruggen..
Mogen deze dingen in Nederland? Aangezien ze bijna nergens meer verkocht worden.
Ik heb er 1tje gezien die me wel aanspreekt , maar helaas kan ik verder geen specs vinden over het apparaatje.. heeft iemand daar ervaring mee?
Bron
De shop (eyenstein) staat goed aangeschreven in de recensies
Waar kan ik nog meer (in Nederland) deze (soortgelijke) dingetjes vinden?
Ik zoek een FM transmitter om mp3 bestanden over de radio te zenden. Ik hoef niet de hele straat te voorzien van mijn muziek maar een paar meter moet het dingetje toch wel overbruggen..
Mogen deze dingen in Nederland? Aangezien ze bijna nergens meer verkocht worden.
Ik heb er 1tje gezien die me wel aanspreekt , maar helaas kan ik verder geen specs vinden over het apparaatje.. heeft iemand daar ervaring mee?
Bron
Wireless USB Audio Link met caradapter
€33.95 incl. BTW
Omschrijving: Dit nieuwe gadget is echt tof! Sluit deze mini FM zender aan op uw USB poort en verbind de bijgeleverde mini stereokabel met de uitgang van uw geluidskaart om vervolgens het audiosignaal op te vangen op een radio. Omdat het device alleen haar stroom via de usb poort ontvangt kunt u van iedere willekeurige audiobron het signaal verzenden (discman, walkman, MP3 speler etc). Het bereik bedraagt 10 meter (afhankelijk van omstandigheden ook verder).
Toepassingen zijn legio:
- luister op uw audioinstallatie naar MP3 bestanden (of andere) die u op uw PC afspeelt,
- luister in de auto naar de MP3 muziek die u op uw notebook afspeelt (autoadapter wordt gratis bijgeleverd!)
Als u nog ergens een draagbaar fm radio hebt liggen: perfect: luister naar uw MP3 draadloos op de hoofdtelefoon. Ook handig om het geluid van games draadloos te ontvangen.
Kleiner dan een vinger: 60mm lang, 17mm breed en 13mm hoog. Levering bestaat uit: usb zenden, stereo kabel (95cm lang) en autolader.
Wat ons betreft echt een hebbeding!

De shop (eyenstein) staat goed aangeschreven in de recensies
Waar kan ik nog meer (in Nederland) deze (soortgelijke) dingetjes vinden?