[Voeding - Zalman] Kan dit echt nergens vinden.

Pagina: 1
Acties:

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-04 17:34
Heeft iemand misschien enig idee hoeveel lawaai de Zalman 400 Watt (ZM400A-APF) maakt ? ( In dB )
Ik kan het echt nergens vinden niet op de Zalman site, en op google ook nergens.
Ik wil namelijk een super stille cooler, en mijn CPU Zalman fan is zeer stil, dus ik dacht dat zal ook wel voor de voedingen gelden, maar ik kan nergens het dB aantal zien.
Nou als iemand het weet ( of ongeveer ? )

Groeten.

[ Voor 4% gewijzigd door blix op 20-10-2003 12:06 ]

Verwijderd

The Zalman ZM400A-APF, in second place, has a noise level of around 27 db(A) at low load, and even at a full load runs at a quiet 37.7 dB(A).
Ge qoute van tom's hardware guide
linkje

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 12:08 . Reden: linkje ]

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 23:50

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

-BliXXX- schreef op 20 October 2003 @ 12:05:
Heeft iemand misschien enig idee hoeveel lawaai de Zalman 400 Watt (ZM400A-APF) maakt ? ( In dB )
Ik kan het echt nergens vinden niet op de Zalman site, en op google ook nergens.
Ik wil namelijk een super stille cooler, en mijn CPU Zalman fan is zeer stil, dus ik dacht dat zal ook wel voor de voedingen gelden, maar ik kan nergens het dB aantal zien.
Nou als iemand het weet ( of ongeveer ? )

Groeten.
Kheb em zelf ;)

Er zit een sticker op de zijkant van de voeding waar de dB levels bij staan.
Daarop staat een grafiekje waaruit blijkt dat het aantal dB rond de 20 blijft zolang de voeding niet warmer wordt dan 45 graden celsius.
En dat de fan pas 30 dB aan geluid produceert bij 70-80 graden.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-04 17:34
Ah mensen heel erg bedankt, ik ga hem dus halen :D