Allereerst wist ik echt niet in welk forum ik dit topic nou precie moest plaatsen. Tis geen NT, al zeker geen PNS, CME zou kunnen misschein maar dat dekt de lading niet echt, dus dan maar in OH. Als het niet goed is zie ik het vanzelf wel verplaatst worden...
Vraag is als volgt:
Ik heb thuis een 10m prefab UTP Crosscable liggen, volgens mij Cat5e of Cat6, het ding is iig Gigabit certified
Alleen is het ding dus nogal lang, en aangezien ik best vaak maar een stukje nodig heb, zou ik het graag op een katrolletje zetten, zodat ik telkens het stuk kan pakken wat ik nodig heb en dan weer oprollen. Want die twee binddraadjes waar het nou mee bij elkaar gehouden wordt is niet echt ideaal...
Zijn dit soort dingen los te koop? Ben bang van niet, dus dat wordt zelf 1 maken. Alleen wat gebruik je dan als basis? Zelf al aan hout zitten denken, maar hoe krijg je een houten koker? Moet ook een beetje handzaam zijn natuurlijk, ding moet overal mee naartoe kunnen namelijk.
Tips anyone?
Vraag is als volgt:
Ik heb thuis een 10m prefab UTP Crosscable liggen, volgens mij Cat5e of Cat6, het ding is iig Gigabit certified
Zijn dit soort dingen los te koop? Ben bang van niet, dus dat wordt zelf 1 maken. Alleen wat gebruik je dan als basis? Zelf al aan hout zitten denken, maar hoe krijg je een houten koker? Moet ook een beetje handzaam zijn natuurlijk, ding moet overal mee naartoe kunnen namelijk.
Tips anyone?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)