TV Out voor DVD en tegelijk werken op de PC mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:22
ok ik heb (denk ik) de hele tvout search gelezen maar ben mijn probleem niet tegen-gekomen.

Het Probleem:

Mijn vader wil dus via zijn computer dvds afspelen via een kabel naar de tv , dit heb ik al allemaal goed aangesloten en werkt perfect kwa beeld en geluid.
Nu wou ik graag weten of het mogelijk is om een dvd op de tv te kijken (via de pc ofcourse) maar dat je dan ook gewoon kan werken op de computer , zoals interetten , hiermee bedoel ik dus dat je de dvd op de tv ziet en op de computer kan surfen/spelletjes kan spelen tegelijk

Hoe kan ik dit oplossen ? of is het uberhout wel mogelijk :?

[ Voor 14% gewijzigd door Possible op 20-10-2003 11:37 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Ja je moet horizontal gebruiken. Dan heb je als het ware 2 monitors en kan je rechts film (tv) links desktop. Maar, ow je hebt geforce 2 ti zo te zien. Moet je maar eens kijken bij het menuutje en horizontal span spreekt vrij voor zich allemaal daar :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 11:41 ]

Verwijderd

ja dit kan gewoon hoor :) heb ik ook

gewoon even kijken bij overlay kleuren beheren daar staat iets van videospiegelinstellingen en die zet je gewoon op secundair beeldscherm.. als je tenminste detonator drivers gebruikt.

staat bij eiegenschappen beeldscherm, geavanceerd, (bij mij dan) geforce 2 mx, overlay kleuren beheren daar staat ie onder.. oh ja en nview wel even op kloon functie zetten dat is wat fijner vind ik persoonlijk dan ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt er wel een videokaart voor nodig die "dual head" is, dat kunnen namelijk niet alle kaarten (mijn radeon 7200 kan het bijvoorbeeld niet, dat is of alletwee hetzelfde beeld (clone) of geen tv-out), Nieuwe Gforce's en Radeons (ook de goedkope) kunnen dat wel. Let er even op dat video vaak alleen werkt op het "primary" scherm, maar je kan je TVout (zonder verdere nadelen) ook als primary instellen.

PS: Titel even iets meer 'to the point' gemaakt :)

[ Voor 15% gewijzigd door JvS op 20-10-2003 12:36 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:07

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ikzelf kan de speler gewoon minimaliseren en dan speelt de film gewoon op de TV door (theater mode van ATI, nvidia haaft vast wel iets soortgelijks). Let er wel op dat het geluid niet (zomaar) word gesplitst. Waneer je gaat surfen horen ze beneden dus al die 'navigatiestart'-clicks door de film heen. Met het spelen van een spelletje wordt dat alleen maar erger.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:22
bedankt ga ik dit vanavond even testen zit nu momenteel op stage :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Pagina: 1