Toon posts:

massearch en tooncomics

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
sinds een tijde krijg ik vaak in plaats van de link een andere site, of massearch of tooncomics, dit gebeurde vaak wanneer ik links aanklik op een weblog. meestal bestond die pagina niet meer.
maar de laatste tijd gebeurd het ook vaak , niet altijd, als ik een reply verzend in een forum of iets dergelijks.
heel irritant vooral de tooncomics, mede omdat die ook om een installatie vraagt.

nu is mijn vraag als volkomen leek...
(want google levert voor mij niets op als de directe links ernaar toe )

waar kan dit aan liggen en in welke richting moet ik gaan zoeken voor een oplossing. of is er een oplossing.
de virusscanner vind niks. mijn cookies zijn al twee keer weggegooid. ik weet het niet meer!
help?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Toevallig een paar keer te vaak op yes/accept geklikt?
Probeer eens adaware te draaien, die zal vast wel iets bij je kunnen vinden :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Toch levert google wel de goeie links op.. als je maar weet waarnaar je moet zoeken :+
[google=tooncomics spyware] levert op http://computercops.biz/postp25549.html

Daarin zie je dat dit met Ad-Aware te verwijderen is (let wel op dat je na het downloaden van het programma nog even de update van de definities laat uitvoeren).

Overigens, als je de Software Algemeen FAQ over spyware had gelezen dan was je dit ook tegengekomen. In dát forum horen namelijk topics over IE/software. Maar omdat dit zogenaamd FAQ-werk is verplaats ik 'm niet maar gaat 'ie gewoon dicht :Y) Succes.

Dit topic is gesloten.