Toon posts:

Spire : Is ie nou geweldig of geweldig k*t?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik wil binnenkort de overstap maken naar een KT-7 RAID + TB900 + Spire koeler 'tot 1.5Ghz', van www.graficall.nl

Ik heb nu die koeler op me lijstje staan omdat hij redelijk stil is en goed schijnt te koelen. Maar klopt dit nou wel of niet?
Ik hoor hier mensen roepen dat hij geweldig is en ik hoor ook mensen roepen dat het bagger is. Hoe zit het nou?

Kunnen de mensen die dit roepen er ook bij vertellen wat ze verder aan koeling in hun kast hebben? Als je verder geen fans in je kast hebt, dan kan dat veel schelen neem ik aan.

Zijn er ook mensen die een betere koeler kunnen aanwijzen (socket A, Tbird 900 die dik over de 1Ghz moet), die redelijk stil is? (Dus geen Fop38 graag:))

Bij voorbaat dank voor de info, want ik begin nu dus te twijfelen. Ik heb wel }:O draaien dus stressed moet ie redelijk koel blijven.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33
heb je vast al wel gelzen maar toch nog ff:

www.overklokken.nl

Verwijderd

Ik heb de ***17** van Spire, en die schijnt het beter te doen als de ***21**.
Het scheeld ongeveer 10 C met een standaard koeler op mijn P3 800.
(Sorry voor de *'tjes, maar ik had effe geen zin op het complete typenummer op te zoeken, dit is wel duidelijk dacht ik...):)

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 08:16
Waarschijnlijk word ik nu voor alles en nog wat uitgemaakt maar eh... ik zit ook met een koelprob en ik volg nu al een tijdje diverse discussies mbt welke fan en koeler e.d. Maar nu snap ik 1 ding nog steeds niet. Wat bedoelen jullie in hemelsnaam met "ik heb wel }:O draaien" Wat is nu Koetje?

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 08:57 schreef Ferret het volgende:
Wat bedoelen jullie in hemelsnaam met "ik heb wel }:O draaien" Wat is nu Koetje?
een op ander client appje waarmee je een e.o.a. super code kraakt die je niet gekraken kan.. (iets in die richting) De lui die dat doen heten Dutch Power Cows..

Verwijderd

Een }:O (koetje), is de ultieme processor koeler, hij is alleen een beetje duur...:P

Effe serieus:
Met een koetje kan je o.a. je processor volledig belasten, waardoor je een beetje kan zien of je PC stabiel is.
Officieel heeft een koetje een andere functie!>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 december 2000 08:57 schreef Ferret het volgende:
Waarschijnlijk word ik nu voor alles en nog wat uitgemaakt maar eh... ik zit ook met een koelprob en ik volg nu al een tijdje diverse discussies mbt welke fan en koeler e.d. Maar nu snap ik 1 ding nog steeds niet. Wat bedoelen jullie in hemelsnaam met "ik heb wel }:O draaien" Wat is nu Koetje?
Ga eens kijken in het DPC forum .. ook hier op GoT. de }:O is 'de koe'. Een www.Distributed.net client waarmee we in teamverband RC5-64 blokjes 'grazen'. Het is een brute-forece code kraak project. Elk moment dat je CPU staat te niksen wordt door de koe gebruikt om gewoonweg alle mogelijke sleutels te testen. We zijn als Nederlanders een stuk sneller met ons kleine landje dan de reuzen zoals Amerkia, Rusland en Japan :)

Verwijderd

Heb dus ook een Spire 5D17B3 en hij coolt wel redelijk goed voor zijn prijs stressed is ie zo'n 50 en idle 38/40 , heb een Cellie2 566@878

Verwijderd

Heb twee weken terug bij mijn pa een systeempje gebouwd... Zelfde Mobo (neej, toch niet, geen raid), zelfde proc.
Ook een spire koeler er op, weet het nummer helaas niet, maar het is zo'n orb geval.
Idle : 27C
Stressed : 28C
Moa, was ik toch wel zo'n beetje erg tevreden mee :)*D

Verwijderd

hlpdsk gaat upgraden :)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:33
Op dinsdag 05 december 2000 11:23 schreef Darkman het volgende:
hlpdsk gaat upgraden :)
da wil die al 4 jaar :P

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 15:49

duderuud

Sliden is koel

Haha! Eindelijk HlpDsk!:):)

Idle: 27C
Stressed:28C

Is dat niet ERG weinig verschil:?:?:?

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 december 2000 11:59 schreef Duderuud het volgende:
Haha! Eindelijk HlpDsk!:):)

Idle: 27C
Stressed:28C

Is dat niet ERG weinig verschil:?:?:?
Sja, hij moet 'm wel aanzetten natuurlijk :o

En Ja dammit, ik wil upgraden. Ik word gek van dit kutding!

Ik zit er nu echt achteraan hoor .. :)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45

JJJ

Het werd tijd...

Heb je dan nog wel tijd om te GoTten?
Pagina: 1