Ik heb een build by ATI Radeon 9500 non pro, welk ik wil flashen naar een 9700 of 9700 pro.
Hoewel de 9700 het me het waarschijnlijkst lijk.
Ik heb vandaag me helemaal zitten opvreten aangezien het niet lukt.
Ik heb namelijk het flashen topic uitvoerig bestudeert echt bestudeert keer op keer overnieuw gelezen en gekeken.
Gegoogled etc etc etc.
Ik heb een biosje gedownload van een 9700 pro welk ik met RadEdit getweaked heb op een snelheid van 305 / 305 want met RivaTuner kwam ik normaliter ook niet hoger.
In ieder geval ik heb dus Ati Flash gedownload en daarmee wat geprobeerd maar die wil ook niet meewerken.
FLASROM.EXE werkte ook niet.
Een paar mooie errors dat hij het bestand niet kon lezen.
Heel vreemd allenmaal.
Mijn vraag is, hebben jullie een eenvoudige link voor mij naar een proggramma waar jullie goede ervaringen mee hebben voor het Flashen van een 9500 naar een 9700??
En als het eventueel mogelijk is een biosje??
Ik weet het ik vraag een heel compleet iets aangeleverd op een dienblaadje.
Maar je moet weten dat ik al de hele dag bezig ben met topic na topic af te lezen.
Heb een aantal kennissen gebeld waarvan één ook zijn 9500 heeft gemodd naar een 9700 pro.
Maar die weet het ook niet meer omdat het al meer dan een jaar geleden is en hij heeft weinig tijd op dit moment dus dat kan ook niet.
.
Zou iemand me alsjeblieft willen helpen??
Ik ben jullie dankbaar.
Dan heeft mijn dag alsnog zin.
Hoewel de 9700 het me het waarschijnlijkst lijk.
Ik heb vandaag me helemaal zitten opvreten aangezien het niet lukt.
Ik heb namelijk het flashen topic uitvoerig bestudeert echt bestudeert keer op keer overnieuw gelezen en gekeken.
Gegoogled etc etc etc.
Ik heb een biosje gedownload van een 9700 pro welk ik met RadEdit getweaked heb op een snelheid van 305 / 305 want met RivaTuner kwam ik normaliter ook niet hoger.
In ieder geval ik heb dus Ati Flash gedownload en daarmee wat geprobeerd maar die wil ook niet meewerken.
FLASROM.EXE werkte ook niet.
Een paar mooie errors dat hij het bestand niet kon lezen.
Heel vreemd allenmaal.
Mijn vraag is, hebben jullie een eenvoudige link voor mij naar een proggramma waar jullie goede ervaringen mee hebben voor het Flashen van een 9500 naar een 9700??
En als het eventueel mogelijk is een biosje??
Ik weet het ik vraag een heel compleet iets aangeleverd op een dienblaadje.
Maar je moet weten dat ik al de hele dag bezig ben met topic na topic af te lezen.
Heb een aantal kennissen gebeld waarvan één ook zijn 9500 heeft gemodd naar een 9700 pro.
Maar die weet het ook niet meer omdat het al meer dan een jaar geleden is en hij heeft weinig tijd op dit moment dus dat kan ook niet.
Zou iemand me alsjeblieft willen helpen??
Dan heeft mijn dag alsnog zin.