Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

survey Gistron?

Pagina: 1
Acties:

• waik
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12-2020
Ik heb zitten zoeken op GoT, maar kon het niet vinden: waarom staat er bij de shop survey bij Gistron geen gemiddeldes van de vier categoriën? Op zich hebben ze vooral positieve klanten gehad, dus voor de score hoeven ze het niet te laten :+

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is een bugje in de software van de Shop Survey. Als er gebruik gemaakt wordt van oude scripts dan worden die gemiddelden verwijderd. Echter, wanneer er een survey wordt geplaatst die gebruikmaakt van de nieuwe scripts, dan komen de cijfers er ook weer te staan :).

FA > BZ

• waik
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12-2020
dus er is simpelweg een nieuwe survey nodig die alles weer moet goedzetten? :S

nou ja, volgende week komt er iig 1 van mij denk ik zo, zit nu met gistron in de boot voor nieuwe compu (uiteraard in onderdelen ;-))

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:07
sorry voor de kick, maar bij bijvoorbeeld Informatique is het ook niet te zien, terwijl daar toch wel aardig wat nieuwe surveys bijstaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
ga ik nu fixen :)

[edit]
done, thx

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 24-03-2004 21:07 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sunder schreef op 24 maart 2004 @ 20:43:
sorry voor de kick, maar bij bijvoorbeeld Informatique is het ook niet te zien, terwijl daar toch wel aardig wat nieuwe surveys bijstaan.
Ik heb deze bug op Devtrack gemeld (niet zichtbaar voor jullie), dus hopelijk gaat hier binnenkort naar gekeken worden :) .

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

er vallen weer wat surveys weg.

Universe Computers bijvoorbeeld:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6381

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
fixed :)