ervaringen gevraagd Universum home cinema set

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de UNIVERSUM home cinema set van Quelle ?
Deze is echt uitzonderlijk laag geprijst en natuurlijk hoef ik dan geen topkwaliteit te verwachten.
Maar toch wil ik ook wat gebruikerservaringen horen voor ik deze zal aanschaffen.

info : http://www.quelle.nl

Productomschrijving:

Voor het ultieme thuisbioscoopplezier: UNIVERSUM thuisbioscoopsysteem, bestaande uit speakers van bioscoopkwaliteit en een module die alles biedt wat u nodig hebt voor een sensationeel bioscoopgeluid:
een 6- (5.1-)kanaalversterker met een geïntegreerde Dolby Digital Decoder, DVD-spelere en RDS-radio.
Versterker: maximumvermogen 5x 90 Watt + 150 Watt subwoofer.
Uitgangen: digitaal (coaxiaal), 1 x scart, 1 x video.
Ingangen: 1x AV-in.
PLL-tuner: RDS-zenderdisplay. UKW/MW. Opslagcapaciteit voor 40 zenders.
DVD-speler speelt ook muziekcd's af, zelf opgenomen audio-CD-R/-RW, MP3-bestanden en DVD+R, DVD+RW en DVD-R. OSD-beeldscherm-dialoogvenster in de Duitse taal. Tijdloupe.
Boxen van bioscoopkwaliteit: 2 identieke front-surroundboxen en 1 box in het midden. Elke box heeft maximum-/continuvermogen van 90/15 Watt; de subwoofer een maximum-/sinusvermogen van 150/25 Watt.
Afmetingen boxen: subwoofer B22 x H26 x D31 cm, box in het midden B8,5 x H16 x D11 cm, satelietboxen elk B9 x H11 x D11 cm.
Afmetingen module: B33 x H7 x D33 cm.

En weet iemand hoe het ontvangst van de RDS-radio is ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nou.. je kan er geen buil voor laten vallen.. het is zooo goedkoop dat het zelfs tof is als een wc bioscoop :D

kopen die handel man!.. bedoel..zoeits kan je altijd wel gebruiken ooit extra.. desnoods voor op de slaapkaner later

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Universum home cinema set voor 99 euro
Is niet voor niks op slot gegaan ! Hier op dit forum is het dan het gebruik om de mod erover te mailen en NIET om zomaar een nieuw topic te openen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

JT schreef op 19 oktober 2003 @ 22:39:
Is niet voor niks op slot gegaan ! Hier op dit forum is het dan het gebruik om de mod erover te mailen en NIET om zomaar een nieuw topic te openen.
ik wou net zeggen..ik zag het..

koop dat ding lekker.. het is maar 99 euro!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je redenen hebt om aan te nemen dat ik een foutje hebt gemaakt, kan je me mailen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.