Toon posts:

NEC1300 & JLMS DVD werken niet meer na install DVDxCopy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuwe PC met een Nec 1300 dvdbrnader en een jlms dvd-rom.
ze deden het allebei helemaal geweldig tot dat ik probeerde dvdxopy te installeren. daarna hebben de beide spelers het neit meer gedaan. ze staan nog wel in het systeembeheer maar met een geel uitropetekentje er doorheen. ik heb van alles geprobeerd.. uninstallen en daarna weer installen allerlei flash firm ware progamma's. maar flashen kan al helemaal niet omdat hij de drives niet kan vinden. kan ik ergens losse drivers vandaan halen die zegmaar niet in een flash verwerkt xitten. of moet ik dit anders oplossen..

bvd

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Helpt het als je dvdxcopy verwijdert..?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

DVDxCopy uninstallen?

webOS all the way!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, dat zeg ik B)

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:39
wappie83

Verwijder deze drives uit systeembeheer en herstart je pc. Als het goed is, ziet Windows je drives weer en zal de drivers opnieuw installeren. Als je geluk hebt, zullen deze drives weer werken. En als je pech hebt, zal je Windows opnieuw moeten installeren.
TIP: maak een image van je werkende Windows-partitie met Norton Ghost of PowerQuest DriveImage voordat je nieuwe software gaat proberen. Mocht het foutgaan, kan je je image terugplaatsen en hoef je niet weer alles opnieuw te installeren.

Andres

AMD Ryzen 7 9800X3D NVIDIA RTX 5080