wie weet welk nummer ik in moet typen om te kijken of ik nog garantie heb en dat ik een rma-formulier kan krijgen?
kan namelijk geen serienummer vinden

bvd
kan namelijk geen serienummer vinden

bvd

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
En meestal kun je bij die eerste datum nog 2 of 3 maanden optellen, ze gaan er meestal van uit dat het 2 of 3 maanden duurt voordat de harde schijf bij de eindgebruiker terecht komt via de distro's en winkels...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
[ Voor 27% gewijzigd door The Third Man op 19-10-2003 22:35 ]
Verwijderd
Heb je nu het serienummer op de IBM-site ingevuld? Dan zie je meteen of je RMA hebt of niet!programfile schreef op 19 October 2003 @ 23:16:
Ai das geen goeie zaak, nou dan knikker ik hem wel weg.
Bedankt jongens
[ Voor 13% gewijzigd door Cyberpope op 20-10-2003 10:06 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
omdat het kan!
euhhdodo79 schreef op 20 October 2003 @ 12:55:
ik heb toevallig dezelfde schijf (ook defect), en het serienummer staat op de kopse kant van de schijf.
daar zit een stikkertje met een barcode en een nummer, dat is het serienummer.
als je deze invult op de site van maxtor kun je het antwoord krijgen dat deze schijf unsupported is door ibm/hitachi, in dit geval is het een oem schijf
Verwijderd
Dit is toch duidelijk een IBM schijfjedodo79 schreef op 20 oktober 2003 @ 12:55:
ik heb toevallig dezelfde schijf (ook defect), en het serienummer staat op de kopse kant van de schijf.
daar zit een stikkertje met een barcode en een nummer, dat is het serienummer.
als je deze invult op de site van maxtor kun je het antwoord krijgen dat deze schijf unsupported is door ibm/hitachi, in dit geval is het een oem schijf
omdat het kan!
[ Voor 56% gewijzigd door programfile op 20-10-2003 20:33 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq