Toon posts:

Transcend radeon9500pro naar de klote???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik was echt blij vanmiddag, khad m`n oude moederbord weer terug (epox 8rda+) van reparatie.
Dus ik de zooi aansluiten enzo.
Zet de pc aan, krijg opeens een rooie balk in beeld waarvan ik het enige nog kan herinneren dat er stond: ati radeon card has no power ofzoiets.
Kwas dat klere kabeltje vergeten aan te sluiten. Sindsdien heb ik dus geen beeld meer gehad. Is het technisch mogelijk dat dit je kaart sloopt???
Ik word er zo moe van....

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nee, dat heeft niet de meeste waarschijnlijkheid. Als je hem nu los laat zitten, geeft ie dan weer de melding dat er geen stroom op zit?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 19 October 2003 @ 21:02:
Nee, dat heeft niet de meeste waarschijnlijkheid. Als je hem nu los laat zitten, geeft ie dan weer de melding dat er geen stroom op zit?
Als ik hem los laat zitten krijg ik nog steeds geen beeld.

• Pollewob
  • Niet online
Haal de kaart er eens uit en doe hem terug, doe een c-mos clear etc. Gewoon ff het standaard troubleshootlijstje afgaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 19 oktober 2003 @ 21:27:
Haal de kaart er eens uit en doe hem terug, doe een c-mos clear etc. Gewoon ff het standaard troubleshootlijstje afgaan :)
Ook al geprobeerd :( thnx anyway

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als je de videokaart eruit laat, piept de pc (lang, kort, kort) dan of gebeurt er niks?

Wanneer er niets gebeurt verdenk ik het moederbord

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Pollewob
  • Niet online
Probeer de kaart dan eens in een ander systeem, als hij daar ook niets doet kan het best zijn dat hij idd kapot gegaan is. Waarschijnlijk niet door dat stroomkabeltje zoals dreeke al zegt, maar meer stom toeval.

Verwijderd

Topicstarter
OP dreeke`s advies even de kaart eruit gehaald, geen gepiep.
Ook nog het geheugen verwijdert, geen gepiep.
Ik heb dat mobo net terug van reparatie, en nu alweer stuk??
Twas volgens mij ook geen nieuwe want er van al een klein pinnetje verbogen ergens.'
Iig bedankt, bij verdere vordering zoals het bevestigen van een goed werkende vga kaart zal ik posten.

[frustratie modus aan] ~!@#$%^&*()_+ [frustratie modus uit]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Dit heb ik ook vaker gehad, maar is er niet van kapot gegaan. Ik denk ook niet dat het mogelijk isd datitie kapot gaat, omdat je computer dan gewoon niet boot.

• Pollewob
  • Niet online
Zonder geheugen niet piepen.. vraag maar vast weer een omruiling voor je moederbrod aan, want dat is heel waarschijnlijk het probleem :)

Verwijderd

toch weer je mobo ???

prop gewoon ff je r9500pro op asus plankje
of ben je daar weer te lui voor

p.s. wel ff salland lastig vallen met mail >:)

Als je niet normaal kan posten post dan niet :X

[ Voor 22% gewijzigd door Pollewob op 20-10-2003 22:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 21:56:
toch weer je mobo ???

prop gewoon ff je r9500pro op asus plankje
of ben je daar weer te lui voor

p.s. wel ff salland lastig vallen met mail >:)
Huh???

Hey jongens wie is die gozer?? Zeker een 1 of andere schietsofreen (jaja shout em up spelling)
Maar ik ga idd salland weer ff lastig vallen, want waarschijnlijk is het m`n mobo.
Tja het heeft wel gedraait hoor toen ik hem terug kreeg :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou het ligt dus blijkbaar aan het moederbord. En ik kan er nu nog zeer weinig mee voor zover ik weet, jullie????

• Pollewob
  • Niet online
Duidelijk dat het het moederbord is, dus iets anders dan Salland mailen/bellen zit er niet op voor je :)
Pagina: 1