Ik heb een E-Tech ADSL/Cable router, nu heb ik het volgende probleem elke dag om 7uur s'avonds vliegt mijn verbinding eruit ik heb er 2 pc's op aan gesloten de verbinding met de router en de modem is goed ook om 7uur. Maar om 7uur trekt de router zoveel data terwijl de beide pc's niks aan het download is, zopdra ik 1 van de pc's van de router afhaal zodat er nog 1 pc op aangesloten blijft dan is het goed en zo is het ook andersom al ik dan de ene pc er weer op doe en haal der andere weer is het goed ook. En na 1.5 uur is het weer goed, waar aan kan dat liggen het ligt aan de modem dat weet ik zeker, het is de rest van de dag wel goed het probleem doet zich aldoor s'avond tegen 7uur voor. En ik heb de firmware van de router al geupdated. *HELP*
Verwijderd
Titel wat veelzeggender gemaakt. Het is niet een vakje waar je de productnaam in moet vullen, hoor
Had je gelijk ook interpunctie ed kunnen regelenVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 21:04:
Titel wat veelzeggender gemaakt. Het is niet een vakje waar je de productnaam in moet vullen, hoor
Maareh, misschien dat er een tellertje ofzo in de router vollloopt???
Misschien ook handig als je het type erbij zet.
Wat je zelf gedaan hebt (behalve pc's ontkoppelen en firmware updaten).
Welke router is het precies? Versie 1 (beige kleur), versie 2 (zelfde kastje als versie 1, maar met paarse kleur) of versie 3 (grijze kleur)?
Heb je ook je firmware al geupdate? Zie http://www.e-tech.nu/support/netwerk_files/downloads.htm
Een PC erin ging goed, 2e PC erbij ging een lange tijd goed (resette om de 4-5 uur), 3e PC erbij was een ramp: modem resette zich na 5 tot 30 minuten en wilde daarna niet meer goed aangaan (webinterface reageerde niet, ping ook niet). Enige oplossing was om de stekker eruit te trekken en er daarna in te doen. Firmware upgraden of downgraden maakte ook allemaal niks uit.
Ik kreeg geen reactie terug van E-tech op e-mails
dus we hebben maar een Sitecom DC-202 4S gekocht.
Heb je ook je firmware al geupdate? Zie http://www.e-tech.nu/support/netwerk_files/downloads.htm
edit:
Zelf had ik de paarse versie 2 en die had ongeveer hetzelfde probleem als jij had. Een PC erin ging goed, 2e PC erbij ging een lange tijd goed (resette om de 4-5 uur), 3e PC erbij was een ramp: modem resette zich na 5 tot 30 minuten en wilde daarna niet meer goed aangaan (webinterface reageerde niet, ping ook niet). Enige oplossing was om de stekker eruit te trekken en er daarna in te doen. Firmware upgraden of downgraden maakte ook allemaal niks uit.
Ik kreeg geen reactie terug van E-tech op e-mails
[ Voor 58% gewijzigd door Rafe op 19-10-2003 21:40 ]
Bedoel je deze dan?
Dat is namelijk een VPN router, bedoeld om een veilige verbinding via internet naar je bedrijf te maken, niet om gewoon even je ADSL/kabel verbinding te delen.
Welke tekst staat er op dat ding, "E-tech router", of "E-tech VPN router" ?
Dat is namelijk een VPN router, bedoeld om een veilige verbinding via internet naar je bedrijf te maken, niet om gewoon even je ADSL/kabel verbinding te delen.
Welke tekst staat er op dat ding, "E-tech router", of "E-tech VPN router" ?
[ Voor 25% gewijzigd door Rafe op 19-10-2003 21:44 ]
Toevallig op beide PC's bv. Norton Antivirus die allebei exact om 19.00 nieuwe updates willen ophalen? Ben jij niets aan het downloaden, maar de PC's wel.
Weet iemand hier nog een oplossing voor?
Op mijn stage hebben we nu hetzelfde probleem.
Op mijn stage hebben we nu hetzelfde probleem.
Pagina: 1