Dimension 8300 + Trage ISDN

Pagina: 1
Acties:

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Hallo allemaal,

Ik heb net via een PC Prive project een Dell Dimension 8300 gekocht. Lekker snel als je een 400 MHz gewend was.

Maar mijn ISDN lijn is vreselijk traag. Nadat er verbinding is gemaakt wordt er nauwelijks een byte verzonden en ontvangen.
Het gaat hier om een Eicon Diva S/T 2.02

Ik heb al:
- Een andere PC op de ISDN lijn aangesloten... dit ging perfect.
- Drivers geupdate... Zonder succes.

- Dubbel ISDN geeft fouten

Ik denk dat het hardwarematig een beetje brak is... weten jullie nog een oplossing?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een eicon DIVA die hardwarematig brak is lijkt me heel erg sterk. Als iets een naam heeft op het gebied van ISDN kaarten is het Eicon wel.
Ik neem aan dat je er XP op hebt zitten? Denk dat je eens moet gaan spitten bij MS in de fora.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Pommi
Ik vind het zelf ook een beetje raar ja, maar misschien was het wel een maandagochtend productje. Dell reageerde ook erg afwijzend, zij schoven af op de software, maar deze wordt deels ook door dell geleverd. En verder zijn alle instellingen goed!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met nauwelijks een byte verzonden ?
Wat krijg je terug als je een
code:
1
ping www.tweakers.net -l 1400
uitvoert ?

• Pommi
elevator schreef op 19 oktober 2003 @ 21:46:
Wat bedoel je met nauwelijks een byte verzonden ?
Wat krijg je terug als je een
code:
1
ping www.tweakers.net -l 1400
uitvoert ?
Helaas heb ik de desbetreffende PC nu niet bij de hand. Maar wat ik wel weet is dat startpagina.nl als startpagina was ingesteld. En de pagina pas na ongeveer 5 keer inbellen binnen was. Want de eerste paar seconden wordt er 20.000 bytes verzonden, en daarna blijft het allemaal een beetje hangen.