Toon posts:

Wat is de beste Notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik heb op dit moment een toshiba 2615DVD,
maar ben nu op zoek naar een notebook die een snelle videokaart heeft.
ik was laatst bij de ECTS in london daar zag ik een van sony,zag wel goed uit en snel. Ik had begrepen dat er ook nu notebooks zijn met een openGL kaart.

ik wl dus graag weten wat er nu voor notebooks zijn en wat er gaat komen, wil dus games op kunnen spelen als ik reis :)

alvast bedank

GUTTS.

Verwijderd

IBM Thinkpad 390X, heb ik zelf ook veel mee gewerkt namelijk. :)

Verwijderd

De Dell Latitude CPx heeft een Ati Rage Mobility AGP2x chip met 8 Mb. Ik kan hier zelfs lekker op gamen!!!

Verwijderd

Dell heeft een laptop met een videokaart met 32Mb als ik me niet vergis. Kijk eens op de website van Dell.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Op dinsdag 05 december 2000 09:51 schreef Catequil het volgende:
De Dell Latitude CPx heeft een Ati Rage Mobility AGP2x chip met 8 Mb. Ik kan hier zelfs lekker op gamen!!!
Je bent me net voor.

Meh ...

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 09:51 schreef Catequil het volgende:
Als je zo'n ding koopt om te gamen, heb je drastich geld teveel !

Verwijderd

Koop geen fujitsu!!! Enorme bagger apparaten (sorry geen flaimbait) is de waarheid, ik heb zo'n ding, kan er wel een beetje op gamen (ati rage mobility 2xagp 4mb) maar moet oppassen dat het ding van ellende niet uit elkaar valt! Niets anders dan ellende met dit apparaat, en velen met mij! :r

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:57
Micropoint Alteza met 15" scherm met PIII 700 :9~

Http://www.micropoint.nl

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik kan niks vinden op die dell site :( !!!!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
* DJSmiley is errug happy met een Tosiba.

heb zelf Tecra 8100, P3-500, 14.1" tft, en dat ding roeleert redelijk :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
kut, dubbelpost :(

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
In ieder geval GEEN Compaq, want die dingen zuigen echt enorm.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ati Rage Mobility AGP2x chip met 8 Mb
Compaq Armada E500 :9~

8MB ATI Rage Mobility
PIII 700 with Intel SpeedStep technology
DVD
64MB Standaard
13Gb
Voor maar ongeveer F10000,-

Hij is echt suuupersnel....

• Mc.Boldy
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ik hoop niet dat die Thinkpad 390X op mijn 390E lijkt, want die lijkt meer op de spreekwoordelijke "slak op een teerton".

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

http://www.dell.com/us/en/bsd/products/model_latit_2_latit_c800.htm
dell met 32Mb Video...:9~

PS: wat doe je met je "ouwe" Toshiba?????

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

/me wilde dattie ook geld had voor een notebook :(

En dan hoef ik er dus niet eens op te gamen ofzow... gewoon een simpele zou al cool zijn, maar vet veel te duur :(

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
In ieder geval GEEN Compaq, want die dingen zuigen echt enorm.
Je hebt deels gelijk. De Presario zij niet de beste... Ik heb een Presario 1234, en ben er erg tevreden mee trouwens...

De Armada's zijn de professionele compaq laptop's. Hier wordt veel aandacht aan besteed, en zijn ook erg goed, zo slecht is compaq nog niet op laptop gebied.

Als ik zelf een nieuwe laptop zou kopen, ging ik voor een Sony Vaio.. die dingen hebben ech suuuper beeld, en natuurlijk een met een Transmeta Proc......

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb hier een Compaq Armada en heb er veel kloterijen mee gehad. Het scherm flikkert vaak, je moet hem dan heen en weer bewegen om hem goed te krijgen. Cd-rom speler is zo goed al verrot terwijl hij amper gebruikt is. Wanneer je de stekker erin steekt als hij in sleep mode staat krijg je hem met geen mogelijkheid meer aan. Moet je de accu en de stekker eruit halen en helmaal opnieuw opstarten. Veel gekloot met bios upgrades en andere driver support. Ik heb ongeveer een jaar moeten wachten tot ik mijn laptop naar win98 kon upgraden, omdat Compaq de drivers en bios niet op orde had...

Moet ik nog doorgaan...:(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Nou, (Rismo) Ik heb hier wel een Futjitsu pII 333MHz en die loopt als een beer. Na een jaar met diverse OS-en ben ik nog geen probleem tegengekomen..Ik brand CD's en speel the games.. Fujitsu is dus ook zo slecht nog niet...

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1