Toon posts:

Theme hospital loopt te traag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb theme hospital weer uit de oude kast getrokken, altijd leuk:)
dus ik slinger dat spel aan, loopt ie echt te traag, alles schokt heel erg, terwijl die dat vroeger niet deed op mn oude pc die allang op de schroot hoop ligt.
Waar kan het aan liggen? ik heb geen idee namelijk...

Verwijderd

Heb je de DOS versie van het spel of de Windows versie? Als je de 2de niet hebt, de versie die ik (vrij laat) in de winkel werkt prima met een modern systeem.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vooral geen info geven verder ;)
Welk OS draai je? Compatibility mode e.d al getest? Ook al gezocht? [search=theme hospital]

Verwijderd

Topicstarter
aah daar zit dan denk ik het probleem, ik heb de dos versie is dit probleem te verhelpen? of moet ik de windows versie ergens zien te scoren?

Verwijderd

Mocht je de Windows versie niet kunnen vinden, dan kan je een DOS/Win98 bootdisk maken (wel of niet met NTFS ondersteuning). Hoe dat moet, dat kan je vinden via de search of in de Windows Operated Systems - FAQ

Verwijderd

[sorry voor deze schop]

Hoe weet ik wat de windows versie is en wat de dos versie? Ik heb een versie waar wel een HOSPT95.exe bijzit, maar soms zie ik screenshots zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.lemon.com.br/collection/softimages/themehospital-jogos.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://spel.torget.se/home/bilder/nytt/shot2.gif

Waarop er dingen zitten, die ik niet ken in mijn "versie".

Nog een probleem is, als ik de patch wil draaien. Zegt ie dat ie Hospital.cfg niet kan vinden en dat ik de patch vanaf de install dir moet draaien. Dit doe ik echter al. Hospital.cfg staat er gewoon :?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 10:58:
[sorry voor deze schop]

Hoe weet ik wat de windows versie is en wat de dos versie? Ik heb een versie waar wel een HOSPT95.exe bijzit, maar soms zie ik screenshots zoals deze:
[afbeelding]
en
[afbeelding]

Waarop er dingen zitten, die ik niet ken in mijn "versie".

Nog een probleem is, als ik de patch wil draaien. Zegt ie dat ie Hospital.cfg niet kan vinden en dat ik de patch vanaf de install dir moet draaien. Dit doe ik echter al. Hospital.cfg staat er gewoon :?
mischien dta je hem even van READONLY of moet halen ..
Want misschien moet hij die wel over schrijven :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Blackhole schreef op 18 april 2004 @ 13:07:
[...]

mischien dta je hem even van READONLY of moet halen ..
Want misschien moet hij die wel over schrijven :)
Neej dat is het niet :>

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 13:54:
[...]

Neej dat is het niet :>
DRaai je dat spel vanaf C:/ ? vaak wil dat namelijk bij oude spellen niet altijd werken als je van ui de dir program files of D: draait.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 12:37:
[...]

DRaai je dat spel vanaf C:/ ? vaak wil dat namelijk bij oude spellen niet altijd werken als je van ui de dir program files of D: draait.
Nope helpt ook niet ;(
Pagina: 1