E-T probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Het probleem:
Ik heb dus problemen met het spel Enemy Territory waarbij die na een tijdje spelen vastloopt , geluid hapert etc.
Ik had eerst ook problemen met de Direct 3d test maar nadat ik de AGP- Oppervlakteversnelling uitzette deed ie het weer gewoon.
Het spelen van E-T gaat goed hoewel de specs van m'n pc toch niet het beste van het beste is :D.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt,

Specs:
Mobo:
MD 2000 (MSI 6318 Rev.1), Chipsatz VIA Apollo Pro 133A,
µ-ATX-Formfaktor, 3 PCI-Steckplätze, 1 AGP-Steckplatz
Processor:
Intel Pentium III, 667 MHz, 133 MHz FSB, 256 kB 2nd Level Cache (Coppermine), Bauform Sockel 370 FC-PGA
Geheugen:
384 MB SD-RAM PC 133
3D:
Ati 7500 64 mb
CATALYST 03.0
Sound:
Creative Labs CT5880 (Soundblaster 128 PCI) onboard
Harddisk:
Seagate ST 320423A, 20 GB, U-DMA 66, 5.400 min-1
Win2k + Servicepack 1
DirectX 8.1

[ Voor 5% gewijzigd door Bapawe op 19-10-2003 21:55 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Bapawe
Hm omdat de computer niet meteen vastloopt als ik het spel speel kan het dan zijn dat de kaart te heet wordt?
Toch snap ik dit niet omdat ik geen problemen heb gehad met het spelen van cs op dezelfde kaart :(

[ Voor 32% gewijzigd door Bapawe op 20-10-2003 16:34 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:36
ET is wel wat zwaarder dan CS, dus dat kan je niet echt vergelijken. Je zou eens aan je heatsink kunnen voelen als je pc vast loopt. Brand je je vingers, dan werkt je koeling niet goed genoeg. :P

There is no magic.

Verwijderd

je computer kan mischien overheated worden maar anders moet je dit maar is proberen:

heb je wel de nieuwste drivers van bijv je 3d kaart en vooral van je moederbord? (VIA drivers) omdat t waarscheinlijk aan je AGP ligt.

en download alle windows updates (vooral de servicepacks). ik dacht dat er een AGP patch bij service pack 2 zat. die kan je evt ook apart downloaden hier of deze
.. kweet alleen niet welke het is. probeer ze allebei of download gewoon alle service packs en evt nieuwste VIA drivers.
dan zal het weer goed moeten doen denk ik omdat t duidelijk is dat t aan de AGP ligt.

• Bapawe
Tja ik zal um dus maar eens ff opschroeven :D
Ik denk ook niet dat het aan de software ligt en E-T loopt wel gewoon goed totdat ie vastloopt.
Ik hoop dat de koeling het probleem is want dat heb ik zo opgelost.
Iig bedankt ;)
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 17:05:
je computer kan mischien overheated worden maar anders moet je dit maar is proberen:

heb je wel de nieuwste drivers van bijv je 3d kaart en vooral van je moederbord? (VIA drivers) omdat t waarscheinlijk aan je AGP ligt.

en download alle windows updates (vooral de servicepacks). ik dacht dat er een AGP patch bij service pack 2 zat. die kan je evt ook apart downloaden hier of deze
.. kweet alleen niet welke het is. probeer ze allebei of download gewoon alle service packs en evt nieuwste VIA drivers.
dan zal het weer goed moeten doen denk ik omdat t duidelijk is dat t aan de AGP ligt.
Werkt dit ook gewoon onder winxp? Omdat je links naar 2000 verwijzen.
Ik ga het iig ff proberen.

Edit:
Ik heb deze VIA driver geinstaleerd VIA_Hyperion 4IN1_V449vp2 zonder effect.

[ Voor 79% gewijzigd door Bapawe op 20-10-2003 18:02 ]

Verwijderd

in je startpost stond: OS=win2k dus ja ik dacht dat je windows 2000 had. en ik denk niet dat ze onder XP werken. verder kan ik niet echt iets verzinnen behalve windows updaten

• Bapawe
Hmja was toch te proberen....
Achja zo belangrijk zijn spellen ook niet ;)
Toch bedankt,

Pagina: 1