Met Vriendelijke Groet,
Verwijderd
Moet je je niets van aantrekken, is een bug in de Catalyst software (ik neem aan dat je een Ati Radeon videokaart hebt, al vergeet je dat gemakshalve even te vermelden
). Als je e.e.a. in de BIOS goed ingesteld hebt, dan hoef je je er niets van aan te trekken wat de controlpanel van de Catalyst drivers zegt.
[search=smartgart fastwrites]
[search=smartgart fastwrites]
Verwijderd
Download wel effe via 4in1 mobo drivers , voor agp support enzo, misschien helpt dat.
Bij mij gaf ie ook aan dat agp op 4x stond ergens, terwijl ie eigenlijk op 0 stond omdat ik mn agp drivers niet had geinstalleerd.
Bij mij gaf ie ook aan dat agp op 4x stond ergens, terwijl ie eigenlijk op 0 stond omdat ik mn agp drivers niet had geinstalleerd.
igg ik heb een Ati Radeon 9800 Pro 128mb
en ik heb de een ASUS Moederbord voor pentium 4 Springdale Chipset (865PE toch?) en daarvan staan deze drivers erop: Intel(R) Chipset Software Installation Utility V5.01.1015
is dat de goeie/
en ik heb de een ASUS Moederbord voor pentium 4 Springdale Chipset (865PE toch?) en daarvan staan deze drivers erop: Intel(R) Chipset Software Installation Utility V5.01.1015
is dat de goeie/
Met Vriendelijke Groet,
Volgens mij moet je je er nix van aantrekken. En ik kan eigenlijk niet geloven dat Fastwrites 3000 extra 3dmark2001 punten erbij haalt. Zoveel performence boost geeft FastWrites niet als je het mij vraagt.
Het wordt overigens op veel sites afgeraden om het aan te zetten. Vanwege stabiliteit. Maar als je het aan krijgt en stabiel kunt werken, waarom het niet aanzetten. Hier thuis gaan de Fastwrites niet aan. De Catalystjes zegge dat ie wel aan kan maar zet hem iedere keer mooi terug. Ik zou je er nix van aantrekken.
Het wordt overigens op veel sites afgeraden om het aan te zetten. Vanwege stabiliteit. Maar als je het aan krijgt en stabiel kunt werken, waarom het niet aanzetten. Hier thuis gaan de Fastwrites niet aan. De Catalystjes zegge dat ie wel aan kan maar zet hem iedere keer mooi terug. Ik zou je er nix van aantrekken.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1