Ik moet voor een school opdracht een site bouwen met daarin uitleg en voorbeelden van verschillende compressie technieken.
-GIF (animated)
-JPG (compressed & destructive compressie)
-Schermresolutie benut
-Performance berekening formats
-AVI formaat
-MPG formaat
-Verschil tussen MPG1 & 2
-Toelichting op snelheid & buffering
-Performance berekeningen bufferingen
-Berekeningen scherm resolutie
Zoals je kan zien aardig wat, mijn probleem: ik kan via google en got geen goede site/uitleg vinden over deze onder werpen.. ik ben ook totaal niet thuis in multimedia wereld.
Wat ik zoek: Een site die de werking van bijv JPG uit legt
Wat JPG betreft ben ik wel tegengekomen dat de compressie techniek steeds 64 pixels pakt en die bestudeerd in kleurverschillen... maar dan? hoe gaat deze techniek verder... Ik moet dit behoorlijk diep uitleggen in mijn werkstuk.
Ik ben niet opzoek naar concrete antwoorden (zou wel erg makkelijk zijn
, maar tis niet de bedoeling dat jullie mijn huiswerk maken
) maar naar site's die hier mij informatie over kunnen geven zodat ik zelf ook een idee heb waar ik het over heb.
Uitaard heb ik me best gedaan op google en GoT maar hieruit helaas geen gepaste informatie kunnen halen.
-GIF (animated)
-JPG (compressed & destructive compressie)
-Schermresolutie benut
-Performance berekening formats
-AVI formaat
-MPG formaat
-Verschil tussen MPG1 & 2
-Toelichting op snelheid & buffering
-Performance berekeningen bufferingen
-Berekeningen scherm resolutie
Zoals je kan zien aardig wat, mijn probleem: ik kan via google en got geen goede site/uitleg vinden over deze onder werpen.. ik ben ook totaal niet thuis in multimedia wereld.
Wat ik zoek: Een site die de werking van bijv JPG uit legt
Wat JPG betreft ben ik wel tegengekomen dat de compressie techniek steeds 64 pixels pakt en die bestudeerd in kleurverschillen... maar dan? hoe gaat deze techniek verder... Ik moet dit behoorlijk diep uitleggen in mijn werkstuk.
Ik ben niet opzoek naar concrete antwoorden (zou wel erg makkelijk zijn
Uitaard heb ik me best gedaan op google en GoT maar hieruit helaas geen gepaste informatie kunnen halen.
Eve char: Warock <TEST>