“An elephant is a mouse with an operating system”
ja maar voor zover ik weet heeft ms paint dit niet, en ik zou niet weten hoe dit in windows te doen.
een ander programma dat dit wel kan?
een ander programma dat dit wel kan?
Idd....batchprocessing.....
"irfanview" should do the trick
"irfanview" should do the trick
Gebruik even de zoekfunctie. Er zijn gratis programma's voor zoals (idd) irfanview, maar bijvoorbeeld Photoshop kan het ook, en ACDSee.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ik zou ze in jpg converteren en opslaat, dan worden ze nog veel kleiner, je kan ook (beina altijd) de compressie instellen zedat je zelf het resultaat bepaald.
de programma's paint shop pro (via file-> batch conversion) en acdsee (via TOOLS->format convert) kunnen zelfs complete selecties van foto's in een keer converteren. Er zullen trouwens vast ook andere programma's zijn die dat kunnen
de programma's paint shop pro (via file-> batch conversion) en acdsee (via TOOLS->format convert) kunnen zelfs complete selecties van foto's in een keer converteren. Er zullen trouwens vast ook andere programma's zijn die dat kunnen
irfanview lost het probleem op, bedankt! nu even uitzoeken hoe dat batch gebeuren daarin werkt, maar zal vast lukken!
en sssf, ze staan allemaal al in jpg. dat doet de camera (eos 300d) al.
en sssf, ze staan allemaal al in jpg. dat doet de camera (eos 300d) al.
windows XP heeft hier een mooie Powertoy voor
Verwijderd
Zou zeggen download Irfanview, das freeware, en die heeft een functie om batch-verwerking te doen. Klein progje, veel mogelijkheden.
Imho heb je echt geen 300d nodig als je het verschil in kwaliteit niet ziet nadat een foto door ms paint van 3mb naar 500kb gecompresseerd is.
Pagina: 1