Ik ben op zoek naar de beste en snelste IDE harddisk die er is. Ook moet ie kwalitatief de beste zijn.
Welke kan ik het beste kiezen?
Welke kan ik het beste kiezen?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Kleine correctie: Om echt gebruik te maken van die Seagate moet je een SCSI ultra160 kaart hebben.Tsja en wil je nou echt het snelste van het snelste, neem dan een Seagate Cheetah 15K. Maar dan moet je ook weer een duur U2 SCSI kaartje kopen.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
Verwijderd
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ja, dat een harde schijf er mooi uitziet is zeker belangrijker dan de betrouwbaarheid.naar mijn mening is de betrouwbaarste een maxtor maar die is erg saai vind ik zelf
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook, NoRRod? Mijnes werkt goed hoor, maar ik ben ook wel benieuwd of ie echt 7200rpm haalt.Op donderdag 14 december 2000 20:05 schreef NusMan het volgende:
hoe weet je eigenlijk of je HD werkt zoals ie zou moeten...ik bedoel...ik heb op de HCC dagen een IBM DTLA (is Deskstar toch??) gekocht...maar nu wil ik ook wel eens weten of ie echt zo snel is...is daar een benchmarkprogramma voor??
Verwijderd
Kun je ook. Ik heb hetzelfde moederbord en hetzelfde geheugen als een huisgenoot. Ik heb een Maxtor en hij een IBM (Beide snelste modellen, Maxtor 40+ en IBM 30GXP ofzo) Ik heb alles volgens het boekje ingesteld, hij ook, maar die van hem is overduidelijk sneller.Op dinsdag 05 december 2000 10:55 schreef DuKe_DtRo het volgende:
ik heb zelf een maxtor hdd.. ik heb alleen wat probleempjes met mijn udma controller dus ik denk dat je inderdaad het best voor die ibm kan kiezen!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..