Ik...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Sommige mensen maken er een sport van om een first post te halen. Sommige mensen maken er een topsport van om een first post te halen. Er zijn zelfs mensen die plannen maken om maar een first post te kunnen scoren, zoals hier. De reactie die Roeltjuh geeft wordt pas duidelijk als je onderstaande screenshot ziet.

1 woord typen en dan editten om je verhaal nog enige (niet veel) inhoud te geven met als enig doel een first post te halen is iets waarvan ik niet denk dat t.net er beter op wordt dus ik pleit voor een -2 en een mailtje.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/delfgauw/got/FPreply.gif

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
De usert heeft een mailtje mogen ontvangen van een collega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 12:13
:( ik had t ook al gezien, enkel wat is er tegen te doen, moet je hierom een mail sturen :? als degene ik nou had laten staan ....

Maar t punt is dat ie er een verhaal van heeft gemaakt , moet je dan modden op inhoud is de vraag :?

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Dit is heel irritant. Ik denk dat het in dit geval lastig wordt om naar de definitieve inhoud te modden. Hij staat nu op -1 fipo en dat is IMO terecht. Ik krachtmod hem nog niet, maar hij is gebookmarked en ik blijf hem ff volgen.

Hij is al gemeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

sv3n schreef op 19 October 2003 @ 16:57:
:( ik had t ook al gezien, enkel wat is er tegen te doen, moet je hierom een mail sturen :? als degene ik nou had laten staan ....

Maar t punt is dat ie er een verhaal van heeft gemaakt , moet je dan modden op inhoud is de vraag :?
Dan moet je je afvragen of een first post zwaarder weegt dan de inhoud. Ik denk van wel.

Het is trouwens erg moeilijk om dit soort posts te spotten. En als iemand zo'n post spot, dan moet die persoon er wel melding van maken. Misschien een soort systeem die gewijzigde berichten op de FP kan controleren :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 12:13
silentsnow schreef op 19 oktober 2003 @ 17:00:
[...]

Dan moet je je afvragen of een first post zwaarder weegt dan de inhoud. Ik denk van wel.

Het is trouwens erg moeilijk om dit soort posts te spotten. En als iemand zo'n post spot, dan moet die persoon er wel melding van maken. Misschien een soort systeem die gewijzigde berichten op de FP kan controleren :?
Bij het modden gaat het er om de FP leesbaar te houden, maar wat nou als iemand er eerst 1 letter neerzet en daarna een verhaal neerzet wat normaal een +4 zou hebben gehad. IMO mag die post dan best een goeie score krijgen omdat het intressant is om te lezen.

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Gaan we nou opens allemaal heel snel reageren? :+
sv3n schreef op 19 October 2003 @ 16:57:

Lastig, dat is niet zwart wit te bepalen. Dit is echter zo'n duidelijk geval van fipo geilheid en maar zo hoog in de draad willen staan dat ik er eigenlijk voor ben om dit met -1 fipo te bestraffen, ook al zou hij daarna een nobelprijs winnende reactie schrijven. Daarvoor is het gewoon net ff te irritant.
silentsnow schreef op 19 October 2003 @ 17:00:
[...]

Is inderdaad erg lastig, vandaar dat het de bedoeling is dat dit in de toekomst nog opgenomen wordt in het feature pakket van de PM. Maar voorlopig is dit nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
sv3n schreef op 19 October 2003 @ 17:03:
[...]

Bij het modden gaat het er om de FP leesbaar te houden, maar wat nou als iemand er eerst 1 letter neerzet en daarna een verhaal neerzet wat normaal een +4 zou hebben gehad. IMO mag die post dan best een goeie score krijgen omdat het intressant is om te lezen.
Normaalgesproken zou ik met een omvangrijke edit geen enkele moeite hebben maar ik vind het misselijk om deze methode te gebruiken om een first post te scoren. Als je een goede reactie kan posten dan wordt deze heus wel gelezen als het de 4e reactie is in plaats van de eerste.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Ik snap niet helemaal waarom mensen een first post die wordt geëdit gelijk helemaal afstraffen en vervolgens de reactie daarop gaan bestempelen met inzichtvol en grappig.

Die post later editen zodat je first post hebt mag je van mij wel straffen, want dat is vrij lame, maar dat ventje die erop reageerd gaat ook gewoon offtopic en is ook fout bezig, omdat hij andere mensen op hun fouten wijst zonder zelf ook maar iets zinnigs te zeggen. En dat wordt dan ook nog eens beloond, hij staat nu namelijk nog steeds op +2...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Je hebt absoluut gelijk. Is offtopic, overbodig en wegens het gebruik van 'kneusje' ook nog eens een flame. Die wordt ook nog bekeken. :)

Die flame heeft hij van mij ook gehad. Misschien iets te, maar ik hoop dat het signaal duidelijk is.

[ Voor 28% gewijzigd door KeX op 19-10-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

KeX schreef op 19 oktober 2003 @ 17:23:
Je hebt absoluut gelijk. Is offtopic, overbodig en wegens het gebruik van 'kneusje' ook nog eens een flame. Die wordt ook nog bekeken. :)

Die flame heeft hij van mij ook gehad. Misschien iets te, maar ik hoop dat het signaal duidelijk is.
Die user heeft geen historie van vervelend posten (geregd in mei 2003 en slecht 4 reacties). Lijkt mij een lurker die (terecht|) behoorlijk geirriteerd is door dergelijke fipo'ers.
* botoo heeft er een -1 offtopic tegenaan gegooid waardoor de post op 0 offtopic terecht is gekomen, dat moet wmb vooralsnog afdoende signaal zijn.
silentsnow schreef op 19 oktober 2003 @ 17:00:
In dergelijke gevallen is het heel simpel voor de fipo'ert om op basis van latere reacties er een zeer zinvolle post van te maken :/
en dat is heel frustrerend voor degene wiens info er gebruikt word.

btw: goed werk * botoo :)

[ Voor 26% gewijzigd door botoo op 19-10-2003 19:36 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1