Toon posts:

Apparaat om geluid te laten switchen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil iets hebben waarmee ik kan mijn geluid-out kan laten switchen tussen mijn:
marmitek transmitter (voor video boven)
Mijn boxen
en mijn koptelefoon. (voor als mijn vrouw op de andere computer zit en last van mijn geluid heeft)

Nu moet ik iedere keer onder mijn buro duiken om kabeltjes te verwisselen :( en daar wil ik eigenlijk vanaf.

Heb al gedacht aan een mengpaneeltje, maar deze heeft meerder ingangen maar geen meerdere uitgangen. Of je komt in de duurder sectoren en dat is niet de bedoeling. Weet iemand anders hier een oplossing voor.

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Wat voor aansluitingen zijn het? Want ik neem niet aan dat alles zo'n 3,5 jackplug is :)

[ Voor 6% gewijzigd door wdekreij op 19-10-2003 16:34 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Een simpele schakelaar (te koop bij je lokale electornicazaak) kan een oplossing bieden. Kant-en-klaar is er weinig in de aanbieding heb ik persoonlijk algemerkt.

Als je niet kan solderen, is er misschien wel een bekende die wat meer ervaring heeft?

Je kan ook splitters gebruiken maar die zijn er eigenlijk niet voor bedoeld. Ze verzwakken het signaal en voegen gratis wat ruis toe.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat rond gekeken en bij conrad, het volgende gezien. volgens mij is dit wel een redelijke oplossing. (4-WEG AUDIO-SCKAKELBOX )
Iemand meer ervaring mee, of krijg je hierdoor heel veel ruis?