[winrar] corrupt files

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-12-2025
toen ik wat spellen wou uitpakken kreeg ik deze fout

F:\########+06+ .·´`·.·´¯`·.» [ Game
]\COMMANDOS.3.DESTINATION.BERLIN-DEViANCE\CD1\dev-c3a.rar:
You need to start extraction from a previous volume to
unpack dev-c3a.bin
! CRC failed in dev-c3a.bin. The file is corrupt
! CRC failed in dev-c3a.bin. The file is corrupt

heel vaag

tis trouwens een maxtor HDtje heeft dat er iets mee temaken..?

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk een foutje in één van de rarretjes. Als je kijkt naar de titelbalk van het uitpakvenster zul je zien welke rar er corrupt is, en je opnieuw zult moeten downloaden. Hier stopt hij namelijk meteen en geeft hij die error.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 15:26 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 16:19
Met deze file kun je rarretjes checken door de .sfv file die bij die rarretjes hoort te checken.

Overigens ziet het ernaar uit dat je bent begonnen met een .r09 of wat dan ook voor een file, je moet uiteraard beginnen bij de .rar file en de rest extract winrar dan automatisch erachteraan.

[lol modus] Ja, maxtor heeft tegenwoordig in hun hdd's een anti-illigal warez header gebouwd, wist je dat niet? 8)7 [/lol modus]

[ Voor 19% gewijzigd door Sluuut op 19-10-2003 15:33 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

buiten het feit dat de herkomst van deze files een beetje shady is zou ik aanraden om altijd eerst quickpar te gebruiken om te controleren of alle rar files wel compleet zijn dan kan dit ook bijna niet fout gaan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sluuut schreef op 19 October 2003 @ 15:31:
[lol modus] Ja, maxtor heeft tegenwoordig in hun hdd's een anti-illigal warez header gebouwd, wist je dat niet? 8)7 [/lol modus]
offtopic:
Zie TCPA / NGSCB :+

Er zijn wat tips over al dan niet corrupte rar's te vinden in de search (zo uit m'n hoofd: check brak geheugen, andere brakke hardware, etc. Maar ook een nieuwere WinRar nemen). Google Groups zegt nogal eens een nieuwere WinRar nemen :Y)

Maar gezien de bron denk ik dat je inderdaad gewoon niet alles goed hebt gedownload en eerste hulp bij warez is op GoT niet de bedoeling :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.