Ons probleem is het volgende. We zijn 4 studenten die voor max. 6 maanden in een appartementje wonen in Enschede (betere huisvesting was er niet atm). Het appartement waar we zitten wordt dus over 6 maanden afgebroken/gerenoveerd en we moeten er uit.
Maar wij willen graag voor die 6 maanden wel internet. En aangezien we met 4 mensen zijn willen we een abbo dat redelijk wat upstream bied (min. 128kbit per persoon up, dus kabel valt af?).
Het probleem is dat ADSL voor minimaal 1 jaar een contract heeft en je 4 weken moet wachten voor je het hebt, blijven er nog maar 5 maanden over. En kabel heeft een te lage up?
Tot ik bij www.multikabel.nl kwam. Iemand ervaring met deze provider? Of iemand met andere tips voor ons 'internet-probleempje' ?
(edit: Multikabel is niet available op onze postcode 7511 AZ, valt dus ook af)
Maar wij willen graag voor die 6 maanden wel internet. En aangezien we met 4 mensen zijn willen we een abbo dat redelijk wat upstream bied (min. 128kbit per persoon up, dus kabel valt af?).
Het probleem is dat ADSL voor minimaal 1 jaar een contract heeft en je 4 weken moet wachten voor je het hebt, blijven er nog maar 5 maanden over. En kabel heeft een te lage up?
Tot ik bij www.multikabel.nl kwam. Iemand ervaring met deze provider? Of iemand met andere tips voor ons 'internet-probleempje' ?
(edit: Multikabel is niet available op onze postcode 7511 AZ, valt dus ook af)
[ Voor 6% gewijzigd door QuestGamer op 19-10-2003 15:23 ]
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)