Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
background-repeat op none zetten?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Als je met vaste maten werkt kan je je tabel table-layout:fixed geven
Intentionally left blank
Je moet je site-layout ook niet met tabellen proberen te maken, daarvoor zijn ze niet gemaakt.
En hoe moet ik anders de lay-out op de goede positie krijgen zonder tabellen?
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik heb weleens met Layers gewerkt via Dreamweaver, maar ze blijven niet goed op hun positie staan, daarom maak ik gebruik van tabellen.
Met position: absolute middels css zouden je divjes eigenlijk altijd goed moeten blijven staan. Maar als ze elkaar mogelijk overlappen door variërende content, kunnen ze elkaar van hun plek schuiven.Hari-Bo schreef op 19 October 2003 @ 16:16:
Ik heb weleens met Layers gewerkt via Dreamweaver, maar ze blijven niet goed op hun positie staan, daarom maak ik gebruik van tabellen.
Door het gebruik van diverse z-indexen kun je ze allemaal hun eigen hoogte (denk aan stapelen van glasplaten boven elkaar) geven. Dan gaan ze over elkaar heen en onder elkaar door en zou je geen problemen moeten hebben...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Pagina: 1