Toon posts:

[javascript] Stretchtext

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor mijn website gebruik gaan maken van zogenaamde stretchtext, althans zo noemen ze het geloof ik. Het idee is als volgt...

je ziet op de site een stukje text met daaronder een link "meer" wanneer je daarop klikt, moet het resterende stuk text zichtbaar worden. Nu heb ik al gezocht hier binnen tweakers en google, en het beste waar ik op uitkwam was de volgende link.

http://128.205.122.10/~trebor/dms419/txt/stretchtxt.html

het probleem hierbij is dat het geheel niet binnen netscape werkt.. en nu wil ik wel minimaal netscape en iexplore users de gelegenheid geven om dit te bekijken ( andere browser zijn nog even niet van toepassing.. dat komt nog goed..)

ik kan alleen verder op het net bijna nergens normaal info vinden, dus ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier al eens mee gewerkt hebben en die mij in de richting van een goede site kunnen wijzen waardoor ik dit wel werkend kan maken..

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

ga opzoek naar scrippies die wel verschil maken tussen netscape en IE en pas het toe op jouw scrippie

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Topicstarter
RaR schreef op 19 October 2003 @ 14:47:
ga opzoek naar scrippies die wel verschil maken tussen netscape en IE en pas het toe op jouw scrippie
geniaal, ik ga meteen aan de slag............ waar denk je dat ik mee bezig ben :'( ?! ik heb deze post gezet in de hoop dat er mensen zijn die me in de richting kunnen zetten van een site... naja, nevermind.. anyone else?!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27

crisp

Devver

Pixelated

tsja dat script gaat er vanuit dat IE alle id's in een document ook automatisch global maakt.
Dit lost het op:
JavaScript:
1
2
3
if(which == 0) document.getElementById('section0').style.display = 'block';

// etcetera - overal dus document.getElementById van maken

erg basic hoor...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.