Ben op zoek naar een crack of zo voor de ATI DVD Decoder. Heb een gloednieuwe ATI Radeon All-in-wonder 9800 gekocht, maar de CD die er bij zit wordt stomweg niet gepikt door de dvd decoder software. Die wil daarom niet installeren en ik kan daardoor dus geen DVD's kijken via ATI MultiMedia Center. Iemand een crack/idee/oplossing?
Ik denk dat het de 'of zo' wordt in deze, want voor cracks zal je even verder moeten zoeken. Dit forum is namelijk niet de geschikte plek om om cracks te vragen. 
Misschien dat een ander programma oplossing biedt?
Arg...stom van me.
Het programma is gewoon te downloaden.
Zie F_J_K hieronder dan.
Misschien dat een ander programma oplossing biedt?
Arg...stom van me.
Het programma is gewoon te downloaden.
Zie F_J_K hieronder dan.
offtopic:
Underscores zijn echt l33t
Dag F_J_K 
Underscores zijn echt l33t
[ Voor 69% gewijzigd door _the_crow_ op 19-10-2003 13:03 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Hmja, als de CD kapot is en een crack nodig is heb je pech, via GoT gaan we geen beveiligingen omzeilen 
Ga terug naar de winkel als de CD kapot is, lijkt me logisch als je het nodig hebt, als de kaart kapot werd geleverd ging je waarschijnlijk ook terug ipv. dat je de soldeerbout erbij pakte
Maar ik zie het gewoon ter download op ati.com staan
http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonopt-xp.html
Edit:
Natuurlijk staat er wel
Crack uit titel gehaald, is iets te suggestief.
Ga terug naar de winkel als de CD kapot is, lijkt me logisch als je het nodig hebt, als de kaart kapot werd geleverd ging je waarschijnlijk ook terug ipv. dat je de soldeerbout erbij pakte
Maar ik zie het gewoon ter download op ati.com staan
http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonopt-xp.html
Edit:
Natuurlijk staat er wel
dus dan geldt nog steeds m'n eerste opmerking als het nog steeds niet pakt.* Requires original installation CD for RADEON™ 9000/9200/9500/9600/9700/9800 series graphics adapters or MMC 8.1 installation CD to validate DVD decoder update.
Crack uit titel gehaald, is iets te suggestief.
offtopic:
En hoi collega-GoTter met l33t3 underscores
En hoi collega-GoTter met l33t3 underscores
[ Voor 67% gewijzigd door F_J_K op 19-10-2003 16:44 . Reden: pach -> pech 8)7 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hehehe,
Ok misschien was dat vragen om een crack een beetje too much. Zal terug moeten naar de winkel, maar dat duurt nog minstens tot zaterdag tot ik weer op winkeltijden tijd heb helaas. Het stomme is ook gewoon dat dat MultiMedia Center andere DVD decoders niet accepteerd. Ik heb er wel drie officieel liggen, maar het moet weer zo nodig per se die van ATI zijn...
Ok misschien was dat vragen om een crack een beetje too much. Zal terug moeten naar de winkel, maar dat duurt nog minstens tot zaterdag tot ik weer op winkeltijden tijd heb helaas. Het stomme is ook gewoon dat dat MultiMedia Center andere DVD decoders niet accepteerd. Ik heb er wel drie officieel liggen, maar het moet weer zo nodig per se die van ATI zijn...