Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Winkelman-pricewatch-bug

Pagina: 1
Acties:

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:16
Het is iets wat me al een tijdje irriteerd. En het viel me nu weer op, omdat er net een review is van hardware.fr over 8 120GB HDD's:

In de pricewatch voor de "ATA harde schijven / IBM 120GB (Deskstar 7K250 ATA100 7200rpm 8MB)" kan je "Winkelman" niet toevoegen, terwijl die nu juist het goedkoopste is!!! En dat is geloof ik met meerdere artikelen het geval. (Dat hij niet toe te voegen is)

Dit is geen Spam o.i.d. Maar het lijkt me toch wel fijn als de mede-tweakers dit ook weten, en dat Winkelman toe te voegen is.

[ Voor 7% gewijzigd door de-don op 19-10-2003 12:12 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hij staat er zeker weten al in, kijk hier maar eens. Die shop heeft trouwens een PWM-abonnement en zal de optie om prijzen in te laten voeren door bezoekers wel uit hebben gezet.

En dit topic gaat naar Buyers Zone :).

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

edit:
Harm typt te snel! Waardoor mijn reactie een herhaling was

[ Voor 190% gewijzigd door Longbeard op 19-10-2003 12:40 ]

• de-don
Ik wist al wel dat hij bestond, binnen de tweakers-database. Alleen kan je geen prijs van ze toevoegen.

Maar als ze een PWM-abonnement hebben, dan begrijp ik waarom ik dat niet kan doen........., denk ik.

Ik vind het alleen raar, dat ik hem dan ik de lijst, van de te selecteren bedrijven, niet kan vinden, want ik dacht dat je een PWM-abo-bedrijf wel kon selecteren, maar vervolgens de melding zou krijgen, dat je dat niet mag.

Daarnaast, weet ik zeker, dat ik ze al wel eens heb kunnen toevoegen, dus over dat PWM-abo heb ik mijn twijfels.

@Longbeard:
Waar slaat "spuit-11" nou weer op ???

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:48
de-don schreef op 19 October 2003 @ 12:35:
Ik wist al wel dat hij bestond, binnen de tweakers-database. Alleen kan je geen prijs van ze toevoegen.

Maar als ze een PWM-abonnement hebben, dan begrijp ik waarom ik dat niet kan doen........., denk ik.

Ik vind het alleen raar, dat ik hem dan ik de lijst, van de te selecteren bedrijven, niet kan vinden, want ik dacht dat je een PWM-abo-bedrijf wel kon selecteren, maar vervolgens de melding zou krijgen, dat je dat niet mag.

Daarnaast, weet ik zeker, dat ik ze al wel eens heb kunnen toevoegen, dus over dat PWM-abo heb ik mijn twijfels.

@Longbeard:
Waar slaat "spuit-11" nou weer op ???
Mischien hebben ze dat abbo pas recentelijk :)

Die spuit11 slaat op de reply van Harm, aangezien Longbeard precies hetzelfde zei ;)

• Harm
  • Niet online

Het zou misschien duidelijker gemaakt kunnen worden dat bepaalde bedrijven er niet in staan, maar dat is iets wat alleen een devver kan doen en die houden zich op dit moment bezig met grotere projecten.

En ik weet honderd procent zeker dat Winkelman een Select PWM-abo heeft, sinds wanneer ze dat hebben weet ik echter niet, dus het kan maar zo zijn dat je een paar weken terug nog wel zelf gegevens van hen in kon vullen maar dat dat nu niet meer kan omdat ze nu dus een abo hebben.

• de-don
Okidoki, Thx voor de volledige uitleg.

Rest mij nog wel te zeggen, dat Winkelman daar dan nu niet zo slim mee bezig is, tenzij ze gewoon niet zo veel klanten willen :?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat PWM-abo hebben ze weldegelijk hoor, en volgens mij ook al behoorlijk lang. Dát ze het hebben kun je zien aan het feit dat hun linkje gekleurd is (zie ook de FAQ).

Dat je eerder wel prijzen kon toevoegen: ze kunnen de "prijslock" natuurlijk aan of uit zetten naar dat het ze een lieve lust is, dus als er echt heel erg zeker van bent dat je je niet vergist hebt, zou dat een verklaring kunnen zijn.

• de-don
Aha,
Dan zal dat het zijn.

Toch vind ik het raar, dat zij zichzelf dan niet toevoegen.
Kijk b.v. maar bij de Plextor-cd'tjes. Die koop ik altijd bij hun, maar ze staan niet in de Pricewatch. Rare jongens die.....Winkelmannetjes.

• Harm
  • Niet online
de-don schreef op 19 October 2003 @ 21:36:
Aha,
Dan zal dat het zijn.

Toch vind ik het raar, dat zij zichzelf dan niet toevoegen.
Kijk b.v. maar bij de Plextor-cd'tjes. Die koop ik altijd bij hun, maar ze staan niet in de Pricewatch. Rare jongens die.....Winkelmannetjes.
Mail ze dan en vraag of ze die producten ook in de PW willen zetten, en vraag ze anders waarom die er niet in staan :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat zou ook raar zijn. Je krijgt dan ongetwijfeld weer mensen die klagen dat een bedrijf wel in de lijst staat maar dat je er geen prijzen van mag toevoegen.

In de popup wordt overigens vermeld dat shops die hun prijzen gelockt hebben niet in de selectbox staan. Om die tekst te zien moet je wel een stukje scrollen. De ruimte in de popup is nu eenmaal beperkt dus niet alles kan in beeld staan. Dit is alleen op te lossen door het toevoegen van prijzen in de normale layout te doen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk ook niet als echt handig ervaren worden.

Andere oplossing is om de shops met een prijslock wel in de selectbox te zetten en dan een javascript alert geven met de melding dat je geen prijzen kunt toevoegen zodra één van deze shops geselecteerd wordt.

• de-don
Femme schreef op 20 oktober 2003 @ 14:47:
[...]

Andere oplossing is om de shops met een prijslock wel in de selectbox te zetten en dan een javascript alert geven met de melding dat je geen prijzen kunt toevoegen zodra één van deze shops geselecteerd wordt.
Dat lijkt mij de beste oplossing. :)
Pagina: 1