Forum degradatie

Pagina: 1
Acties:

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
Dit zit me al een behoorlijke tijd dwars, maar de laatste tijd zijn er *zoveel* mensen op het forum die een beetje stom lopen te schelden en topics hooghouden. Het hangt mij behoorlijk de keel uit, omdat ik dit zie als ongewenst en onbeleefd forum gedrag. Soms probeer ik mensen hier op te wijzen, maarja meestal krijg je dan toch een veeg uit de pan mee :( Meestal zijn het dan figuren die minder dan 1 maand op t.net komen en al zo'n 1000 postings hebben (over spam gesproken).

Anyway, zeur ik nu een beetje te veel of zijn er meer mensen die er zo over denken ? Ik snap best dat je mensen moeilijk kan gaan verbieden te posten enzo en dat het helemaal niet allemaal te modden valt, maar zou er niet iig een topic-hooghoud verbod in de FAQ kunnen komen ?

Nou ja, ik hoor het wel :) G'night

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
ooops...deze hoorde in Lieve Adjes |:(

Ik las net dat het OF gesloten is |:( misschien dat daar de mensen waar ik over val vandaan komen. Gooi open dat ding, laat ze maar flamen ;)

Verwijderd

Mwah, als het OF weg is denk ik dat de situatie wel een stuk verbeterd.
En nu is het DE beste tijd om het OF te sluiten, als ze nog een tijdje wachten met een "uitspraak" te doen, zijn er al een heleboel nontweakendeOFers verdwenen naar de alternatieven en hoeven ze het OF helemaal nooit meer open te doen...

Anders is het maar weer wachten op de volgende rel en hopen dat ze dan wel de goede beslissing nemen...

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

De topic hoog houden is wel irri, maar wat wou je er tegen doen? ;(