Dit zit me al een behoorlijke tijd dwars, maar de laatste tijd zijn er *zoveel* mensen op het forum die een beetje stom lopen te schelden en topics hooghouden. Het hangt mij behoorlijk de keel uit, omdat ik dit zie als ongewenst en onbeleefd forum gedrag. Soms probeer ik mensen hier op te wijzen, maarja meestal krijg je dan toch een veeg uit de pan mee
Meestal zijn het dan figuren die minder dan 1 maand op t.net komen en al zo'n 1000 postings hebben (over spam gesproken).
Anyway, zeur ik nu een beetje te veel of zijn er meer mensen die er zo over denken ? Ik snap best dat je mensen moeilijk kan gaan verbieden te posten enzo en dat het helemaal niet allemaal te modden valt, maar zou er niet iig een topic-hooghoud verbod in de FAQ kunnen komen ?
Nou ja, ik hoor het wel
G'night
Anyway, zeur ik nu een beetje te veel of zijn er meer mensen die er zo over denken ? Ik snap best dat je mensen moeilijk kan gaan verbieden te posten enzo en dat het helemaal niet allemaal te modden valt, maar zou er niet iig een topic-hooghoud verbod in de FAQ kunnen komen ?
Nou ja, ik hoor het wel