I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Heb je hem al gereset? Dan komt ie namelijk weer in zijn standaard instellingen. En volgens mij wordt ie standaard als router geleverd.
Kun je wel pingen naar een ip adres? Ja? Dan moet je je DNS servers goed instellen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Als ik hem reset dan komt hij in zijn standaard instelling maar dn komt hij weer in bridged mode (demon eigen aangepaste firmware)
Kon helemaal niks pingen van mijn eigenip via een andere aansluiting die ik nog had.
Maar probleem is opgelost,
De router moest effe uitgezet worden en daarna weer aan,
en toen deed hij het zonder probs
Kon helemaal niks pingen van mijn eigenip via een andere aansluiting die ik nog had.
Maar probleem is opgelost,
De router moest effe uitgezet worden en daarna weer aan,
en toen deed hij het zonder probs
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
Ik neem aan dat de clients allemaal de juiste routes krijgen en dat er niet dingen als filters/firewall in de weg zitten?
Ik zie inmiddels dat het is opgelost
Ik zie inmiddels dat het is opgelost
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 14:07 ]
Verwijderd
Ik was benieuwd of je de Primary DNS server en/of Secondary DNS server (bij LAN setup) op die van Demon hebt gezet of op 0.0.0.0 ???
een offtopic vraag: maar die modem is toch echt van jou? dus niet als je weg gaat bij demon dat je hem moet inleveren? (ik heb namelijk ook dsl express besteld met gratis modem erbij)
Ja de modem is jou eigendom. Je mag er mee doen wat je wilt, zelfs ritueel verbranden.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Pagina: 1