Toon posts:

ide cable

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb iemand al van die ronde ide-cable's
zoals die verkocht worden bij OC-shop.nl?
Ik ben namelijk wel geïntereseerd in die dingen maar alleen als het een verbetering is
ANYBODY :? :? :? :?

• Qman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2021

Qman

Tha Lup

IDE blijft IDE... Dus over wat voor verbetering hebben we het nou?!?! Que performance zal er (in principe) geen verschil zijn, danwel zeer minimaal. Het zorgt echter voor een iets betere opgeruimde kast... dat is dus wel een verbetering, zeker als je kast erg vol is

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nou.. ze kunnen wel zorgen voor betere airflow... dat weer zorgt voor betere koeling.. en dat weer voor betere prestaties kan leiden..

allemaal in theorie natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

maar de kabels zijn niet voor niets plat, als ze rond zijn dan kunnen ze onderlinge interventie krijgen, en dat is ook niet handig.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Stuur ze maar op en dan doe ik da wel ff, kost bijna nix en is zzow gedaan....

I see dead pixels...

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
Reaper:

ik denk dat die kabels plat zijn omdat dat goedkoper is om te maken

Wirf

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Op dinsdag 05 december 2000 12:32 schreef Wirf het volgende:
Reaper:

ik denk dat die kabels plat zijn omdat dat goedkoper is om te maken

Wirf
deels waar. bij bijvoorbeeld floppykabels is dit zo. en toen ze hdd's gingen maken was diezelfde soort kabel wel handig. maar met de huidige snelheden kan je niet zomaar ronde kabels gebruiken. zeker bij ata66 heb je dan een probleem. je krijgt storingen omdat de kabels op mekaar interfereren.

bijvoorbeeld hele dure scartkabel is ook vaak flatcable, om interferentie te voorkomen.
Pagina: 1