DPC #1 in OGR

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Gefeliciteerd !

het voelt net als winter 99-00 ;)
die goede oude tijd !

Keep Em Coming

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

YES, sta ik mooi 4e binnen DPC en 16e overall yesterday.

helaas voor je wildhagen, maar ik ben je voor bij.

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
Yes!!! Was trouwens nog close met TA. 8-)

8e binnen DPC en best day ever! *D Dat kan harder! *D

En: TeamUFies (All Hail the Dust Puppy!) is ook ingehaald! We staan nu in de top 10!

• Dijkhuis
Dit komt toch zeker wel op de Frontpage?

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Jammer dat ik hier (casema Den Haag) distributed.net niet kan bereiken :(

Magoed...
VAN HARTE GEFELI!!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Dijkhuis
ff reconnecten, dan doet-ie het wel (vraag mij niet waarom)

Verwijderd

Dit komt toch zeker wel op de Frontpage?
Ik hoop het wel!
Zoals ik al dacht had Anandtech onze flush door :(, maar dankzei al jullie steun zijn we het toch geworden. Toen ik 28-11-2000 aan stappel vroeg of hij mee wilde doen aan een gezamenlijke flush, had ik nooit kunnen dromen dat dit er zo veel werden! :9~
---------------------------------------------
<table width=450><tr valign=top><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">1.</font></td><td nowrap><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">(Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif3)</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#ff0000">251,159</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Dutch Power Cows</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">5,211,771</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">(10)</font></td></tr><tr valign=top><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">2.</font></td><td nowrap><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">(Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif1)</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#ff0000">242,937</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Anandtech</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">18,308,460</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">(2)</font></td></tr><tr valign=top><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">3.</font></td><td nowrap><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">(Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/down.gif1)</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#ff0000">117,420</font></td><td><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">Slashdot.org</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica" color="#0000ff">18,968,737</font></td><td align=right><font size="1" face="Verdana, Arial, avant garde, helvetica">(1)</font></td></tr></table>---------------------------------------------
Ik dank al de flushers voor de steun.
Dit bewijst toch maar weer dat wij een hecht team zijn...

Verwijderd

YES!! :):):)

alleemn valt m'n persoonlijke score tegen.. :( maar goed gefeliciteerd alle OGR-ers !!!!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

helaas voor je wildhagen, maar ik ben je voor bij.
:'(

Maar wees gerust, ik haal jou wel weer in hoor ;) >:)

Virussen? Scan ze hier!

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:04
Tja, het spijt me. Zondag kwam een van m'n koetjes droog te staan en flushte maar vast 4T. Maar het is allemaal nog goed gekomen >:)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik zal het in de DPC hitparade zetten :) (of onno alsie me voor is)

Gefeliciteerd, we hebben zowel in RC5 als in OGR een topdag! :):):)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Pagina: 1