Toon posts:

Creative 1371 g1 xp ?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
y00 ...

Ik heb een oud creative geluidskaartje in mijn kast all1 nu werkt hij WEL in w2k en NIET in xp. Ook al de drivers ervoor gedownload en alles, maar ik krijg g1 gehoor. Het ligt dus aan communicatie xp-kaart, de kaart is niet defect.

tips? oplossingen? :7

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 18:41
Pfff.... nooit google gebruikt? :S

Gewoon wat verschillende drivers proberen..

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
:@
Ook al de drivers ervoor gedownload en alles,
noojt leren lezen ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 10:23 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
TS.. je startpost is gewoon niet duidelijk genoeg, Griffin2k probeert je desondanks toch nog te helpen, en vervolgens kraak jij m af.... lijkt me niet egt de bedoeling van GoT..

Welkom @ GOT.. lees even de regels die hier worden gehandhaafd....

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, ik bedoelde hem niet af te kraken. Natuurlijk heb ik google geraadpleegd en meerdere drivers gedownload, dat is toch het eerste dat je probeert. Verder ook Windows update gedownload, maar nog steeds niets.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 18:41
Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 10:51:
Excuses, ik bedoelde hem niet af te kraken. Natuurlijk heb ik google geraadpleegd en meerdere drivers gedownload, dat is toch het eerste dat je probeert. Verder ook Windows update gedownload, maar nog steeds niets.
Ik neem het je niet kwalijk :P Maar zoals Sys_Error zei, je post is niet duidelijk genoeg daarvoor... daarom had ik dus het gevoel dat je nog geen google had geraadpleegd.. maar ik durf het zo verder ook neit te zeggen.. sorry

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer het nog eens een keertje, maar geef volledige info (type kaart), schrijf nederlands en geef aan wat de huidige situatie is (staat-ie in app beheer etc etc) engeef aan wat je geprobeerd hebt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.