• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 02:01
Korakal schreef op 19 October 2003 @ 01:35:
Je zou even de handleiding kunnen lezen? :o
Daarbij: WAP instellingen hangen niet van je toestel af, maar van de provider. Check dus even de Internetpagina van je provider hoe je het moet instellen.
*lach* Die heb ik van top tot teen doorgespit maar nix over WAP. Bij de provider (www.orange.nl) kunnen de instellingen ge-sms'ed worden, maar natuurlijk staat de siemens a52 niet in het rijtje.

Op ringtone sites enz staat ie er ook echt nooit tussen en googlen doe ik nu al 40 minuten maar leverd ook nix op (behalve hoofdpijn :) )

[ps sorry lieve moderator dat ik een nieuw topic begin, maar in het andere topic kan ik opeens niet meer reply-en, de reply knop heb ik nog wel in beeld maar hij is grijs :? ]

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
flowerp schreef op 19 October 2003 @ 01:57:
[...]

[ps sorry lieve moderator dat ik een nieuw topic begin, maar in het andere topic kan ik opeens niet meer reply-en, de reply knop heb ik nog wel in beeld maar hij is grijs :? ]
offtopic:
dat je niet meer kan reply'en betekend dat ie op slot gezet is...

Als het neit in de handleiding staat, misschien KAN ie dan ook helemaal niet wappen... zoek dat eerst maar eens na, of ie uberhaupt wel WAP heeft...

[ Voor 26% gewijzigd door Fludizz op 19-10-2003 02:01 ]

• flowerp
Btw, bij vele sites (ook bij die van mijn provider orange) staat een rijtje van instellingen die je handmatig kunt invoeren voor WAP, maar in de A52 met orange ready is er ook echt nergens een plaats te vinden waar ik deze zou kunnen invoeren.

Btw 2, ook nog de site van siemens zelf doorgespit, maar ook daar staat nix...

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

• flowerp
@damster
Deze instellingen ben ik al ettelijke malen tegengekomen, maar er is dus geen plek waar ik ze kan invoeren

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

aah, oke.
ik heb even de manual van de a52 doorgelezen.
en zo te zien kan je mobiel helemaal niet wappen.

ook niet raar natuurlijk
de A serie van siemens ook wel een onwijs budget serie.
bellen en sms is zo'n beetje het enige wat ze kunnen.
helaas voor jou lijkt het erop dat je mobiel het gewoon niet kan.

jep eerste zin in een review over de a52: link
The absolute copy of À55, but it doens't have wap-browser and has a slightly different software. The platfrom of the phones is the same.

[ Voor 34% gewijzigd door job op 19-10-2003 02:05 ]

• flowerp
Als het neit in de handleiding staat, misschien KAN ie dan ook helemaal niet wappen...
Volgens de review die ik las wel, plus dat toch elke nieuwe telefoon dat toch wel zou moeten kunnen? Hoewel... ik begin er nu aan aan te twijfelen :(

De link van vergelijking die ik las:

http://www.vergelijking.b...etails.php?toestel_num=88

Als deze mensen nou een beetje liegen, hoe krijg ik dan een polyphone ringtone in my A52? Bij orange zelf kan ik wel wat bestellen, maar er staat daar nergens bij of het mono of poly is :( (en beluisteren lukt ook al niet, terwijl dit bij elke andere site wel werkt)

• flowerp
ook niet raar natuurlijk
de A serie van siemens ook wel een onwijs budget serie.
:) Had hem ook maar net gewonnen vanavond met handje drukken ;)
The absolute copy of À55, but it doens't have wap-browser and has a slightly different software. The platfrom of the phones is the same.
Was er al bang voor :( Hmmm... ik voel de mogelijkheid voor een software-mod in de lucht hangen als ie dezelfde hardware als de A55 heeft.

Verwijderd

flowerp schreef op 19 October 2003 @ 02:11:
[...]

:) Had hem ook maar net gewonnen vanavond met handje drukken ;)

[...]

Was er al bang voor :( Hmmm... ik voel de mogelijkheid voor een software-mod in de lucht hangen als ie dezelfde hardware als de A55 heeft.
Dat zou je kunnen proberen ja...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:33

Korakal

Up up up!

flowerp schreef op 19 October 2003 @ 01:57:
[...]

*lach* Die heb ik van top tot teen doorgespit maar nix over WAP. Bij de provider (www.orange.nl) kunnen de instellingen ge-sms'ed worden, maar natuurlijk staat de siemens a52 niet in het rijtje.
Vermeld dat dan ook in je topicstart! Wat jij allemaal wel en niet hebt geprobeerd kan ik toch ook niet ruiken?
Lees ajb FAQ over de topicstart eens door.
ps sorry lieve moderator dat ik een nieuw topic begin, maar in het andere topic kan ik opeens niet meer reply-en, de reply knop heb ik nog wel in beeld maar hij is grijs :?
Ik had je topic dus gesloten omdat het wel erg basic was en je topicstart nogal mager was. Dan kun je inderdaad niet reageren.
Verder is het dan niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw topic gaat openen, maar neem je contact op met de moderator die je topic had gesloten, in dit geval dus met mij.

Maar... als het in je handleiding niet stond, ging er dan bij jouzelf ook niet een lichtje branden dat 'ie het misschien wel eens niet zou kunnen?

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 19-10-2003 18:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.