It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
flowerp schreef op 19 October 2003 @ 01:57:
[...]
[ps sorry lieve moderator dat ik een nieuw topic begin, maar in het andere topic kan ik opeens niet meer reply-en, de reply knop heb ik nog wel in beeld maar hij is grijs]
dat je niet meer kan reply'en betekend dat ie op slot gezet is...
Als het neit in de handleiding staat, misschien KAN ie dan ook helemaal niet wappen... zoek dat eerst maar eens na, of ie uberhaupt wel WAP heeft...
[ Voor 26% gewijzigd door Fludizz op 19-10-2003 02:01 ]
Btw 2, ook nog de site van siemens zelf doorgespit, maar ook daar staat nix...
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Deze instellingen ben ik al ettelijke malen tegengekomen, maar er is dus geen plek waar ik ze kan invoereneerste hit bij google: http://www.google.nl/sear...q=instellingen+wap+orange
ik heb even de manual van de a52 doorgelezen.
en zo te zien kan je mobiel helemaal niet wappen.
ook niet raar natuurlijk
de A serie van siemens ook wel een onwijs budget serie.
bellen en sms is zo'n beetje het enige wat ze kunnen.
helaas voor jou lijkt het erop dat je mobiel het gewoon niet kan.
jep eerste zin in een review over de a52: link
The absolute copy of À55, but it doens't have wap-browser and has a slightly different software. The platfrom of the phones is the same.
[ Voor 34% gewijzigd door job op 19-10-2003 02:05 ]
Volgens de review die ik las wel, plus dat toch elke nieuwe telefoon dat toch wel zou moeten kunnen? Hoewel... ik begin er nu aan aan te twijfelenAls het neit in de handleiding staat, misschien KAN ie dan ook helemaal niet wappen...
De link van vergelijking die ik las:
http://www.vergelijking.b...etails.php?toestel_num=88
Als deze mensen nou een beetje liegen, hoe krijg ik dan een polyphone ringtone in my A52? Bij orange zelf kan ik wel wat bestellen, maar er staat daar nergens bij of het mono of poly is
ook niet raar natuurlijk
de A serie van siemens ook wel een onwijs budget serie.
Was er al bang voorThe absolute copy of À55, but it doens't have wap-browser and has a slightly different software. The platfrom of the phones is the same.
Verwijderd
Dat zou je kunnen proberen ja...flowerp schreef op 19 October 2003 @ 02:11:
[...]
Had hem ook maar net gewonnen vanavond met handje drukken
[...]
Was er al bang voorHmmm... ik voel de mogelijkheid voor een software-mod in de lucht hangen als ie dezelfde hardware als de A55 heeft.
Vermeld dat dan ook in je topicstart! Wat jij allemaal wel en niet hebt geprobeerd kan ik toch ook niet ruiken?flowerp schreef op 19 October 2003 @ 01:57:
[...]
*lach* Die heb ik van top tot teen doorgespit maar nix over WAP. Bij de provider (www.orange.nl) kunnen de instellingen ge-sms'ed worden, maar natuurlijk staat de siemens a52 niet in het rijtje.
Lees ajb FAQ over de topicstart eens door.
Ik had je topic dus gesloten omdat het wel erg basic was en je topicstart nogal mager was. Dan kun je inderdaad niet reageren.ps sorry lieve moderator dat ik een nieuw topic begin, maar in het andere topic kan ik opeens niet meer reply-en, de reply knop heb ik nog wel in beeld maar hij is grijs
Verder is het dan niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw topic gaat openen, maar neem je contact op met de moderator die je topic had gesloten, in dit geval dus met mij.
Maar... als het in je handleiding niet stond, ging er dan bij jouzelf ook niet een lichtje branden dat 'ie het misschien wel eens niet zou kunnen?
[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 19-10-2003 18:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()