Toon posts:

PC slaat na een tijdje gamen spontaan uit!?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje aan het game ben op mijn pc dan slaat deze uit, ik heb al een andere voeding erin gedaan en nogsteeds heb ik dit probleem. Ik heb ook gekeken of het aan de VGA temperatuur lag en deze is lekker stabiel. en het ligt ook niet aan het aantal fans achter de cpu/vga kaart want die heb ik een keer er allemaal uitgehaald. ik hoop dat jullie me kunnen helpen

hier de specs van me systeem:
Asus A7N8X Nforce 2 Mobo
AMD 1800+ Juihb Core
Thermaltake Volcano 7+
Sapphire Ati 9800 Pro 128 MB
Maxtor 160 gig hdd 8 MB Cache

Dit was het wel zo'n beetje hoop een oplossing te krijgen want word er helemaal gek van en ga binnenkort naar lan en dan wil ik dit probleem niet hebbe.

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
Ik heb/had dat probleem ook. Maar dan alleen met het spel Max Payne 2. Ik heb nu de settings in dat spel op medium gezet (zonde natuurlijk, ik heb net een nieuwe MSI GF FX 5900) en sindsdien lijkt het goed te gaan. Ik heb MP2 althans ongeveer 30 minuten probleemloos kunnen spelen.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Je temps zijn stabiel... ok maar wat zijn je temps. En ook belangrijk, wat zijn de waardes van je voeding. Terug te vinden in je bios. Heb je je proc btw op standaard clock draaien? Je hebt eeh supergoed setje om je juihb core op te trekken, dat heb je ook gedaan?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Computer slaat na een tijdje Gamen spontaan af.

1 topic lijkt mij genoeg :)

Post wel de info die je heir geeft even in dat andere topic, want daar mist nogal wat :)

[ Voor 30% gewijzigd door Pollewob op 19-10-2003 00:33 ]

Dit topic is gesloten.