adres database programma, easy adres?

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94882

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma dat het volgende moet kunnen:

* adressen simpel en snel opslaan en bewerken
* eventueel met foto's er bij
* Mogelijkheid om af te drukken in dat progje
(het liefst op etiketten)
* Werken onder win xp
* overzichtelijk zoekfunctie
* Invoegmogelijkheid in MS Word
* Draaien zonder CD

Nu heb ik gehoord van easy adres (davilex) maar deze draait niet in XP. Is er een manier om dat wel te kunnen? Of heb je een vervanger? Mag btw geen lotus zijn en bij voorkeur freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien denk ik te simpel (ik ken je kennis natuurlijk niet), maar bijv. Access lijkt me daar best geschikt voor. Invoegmogelijkheid in Word is dan vrij makkelijk te doen, net als etiketten printen.

Moet het trouwens standalone zijn, of wil je de adressen realtime kunnen delen via een netwerk? Anders is een web (intranet) based app misschien handiger. Zo niet, zijn er waarschijnlijk diverse freeware address books die zouden kunnen voldoen op www.download.com (uit mn hoofd ken ik er geen, ik gebruik aan de ene kant Outlook en aan de andere kant een relatief duur relatiebeheerstysteem).

offtopic:
Welkom op GoT :)

Edit:
TheRookie schreef op 19 October 2003 @ 00:49:
@F_J_K: wélk relatiebeheersysteem ?
Ik heb er hier bijna een dozijn draaien, take your pick :P
Momenteel draaien MS CRM en SuperOffice. Beiden niet echt duur in vergelijking met pak-em-beet Siebel met alles erop en eraan maar niet in de scope van deze vraag, ik had ze dus weg gelaten. (Uitleg niet via het forum trouwens, veel te ver offtopic).

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 19-10-2003 01:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

@DMark: Heb hier davi-adres (deluxe) onder XP gewoon draaien :?
@F_J_K: wélk relatiebeheersysteem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
davi adres deluxe wil ik niet. Ik wil easy adres (of freeware) omdat mijn budget niet ver boven 0 euro is.
Maar volgens davilex draait die niet in XP. Als je daar toch een manier voor hebt bestel ik hem meteen!
Op download.com heb ik al gezocht naar freeware, maar niks dat aan mijn eisen voldoet.
Dus vandaar dat easy adres de beste mogelijkheid is, maar ik heb op 2 machines XP staan dussssss, gaat een beetje moelijk.
Iemand dan nog een oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94882 op 19-10-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Er hoe heb je Davilex dan draaiend gekregen? die van mij werkt niet TheRookie :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Tijdje geleden alweer dat ik 'm geïnstalleerd heb, maar kan me niet herinneren dat ik er iets bijzonders voor heb hoeven doen ....

Waarom zou 't volgens Davilex niet werken ?

[ Voor 5% gewijzigd door TheRookie op 19-10-2003 22:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TheRookie schreef op 19 October 2003 @ 22:03:
Tijdje geleden alweer dat ik 'm geïnstalleerd heb, maar kan me niet herinneren dat ik er iets bijzonders voor heb hoeven doen ....

Waarom zou 't volgens Davilex niet werken ?
Expliciet ondersteund is niet per se hetzelfde als helemaal niet werken (zeker in de compatibility mode).

Maar het is natuurlijk wel een gok als je het zo moet kopen..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is het dan mogelijk dat ie in de compatibiliteitsmodus wel werkt (easy adres dus NIET deluxe)? En heeft daar iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39155

Er is een Update voor Davi Adres Deluxe 2000 beschikbaar waardoor hij ook onder XP werkt.

Als je Davi Adres hebt geinstalleerd kan je via Davi Service (Control panel icoontje)
de update ophalen.

ander kan ik hem wel mailen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ tovenaar
Als jij die update kan mailen graag!
mn adres mark apenstaartje compucorner punt tk
Pagina: 1