Toon posts:

GameCube kopiespellen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik heb pas een GameCube gekocht maar nu is mn vraag of deze ook gekopieerde spellen afspeeld en of deze daarvoor omgebouwd moet worden ??
Als ik een GameCube spel in mijn DVDspeler van mijn PC doe dan loopt mijn PC vast zodra ik hem wil verkennen, iemand een idee of GameCube spellen mini DVD's zijn of gewoon mini CD-ROMs ?

Groeten

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Het zijn mini DVD's, en ze zijn op heden nog niet te kopiëren. Er is tegenwoordig wel een manier om illegale spellen te streamen via je PC. Maar meer daarover kun je hier op GoT niet vinden. :)

Kijk anders in het grote Gamecube topic

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000

BrZ

Het zijn mini-DVD's die (iirc) van buiten naar binnen worden gelezen, waardoor je pc er dus niets mee kan.

Verder is het kopieren van spellen enzo hier niet echt gewenst, dus ik raad aan om verder op internet te zoeken naar meer info ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Han op 18-10-2003 23:25 ]

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Zijn mini DVD's en worden achterstevoren afgedraaid dus tegen de normale draairichting in, dus ze kunnen niet worden gelezen door de computer. Waar de dvd start weet ik niet.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

SD5k

>4&X

StephanL schreef op 18 October 2003 @ 22:32:
Zijn mini DVD's en worden achterstevoren afgedraaid dus tegen de normale draairichting in, dus ze kunnen niet worden gelezen door de computer. Waar de dvd start weet ik niet.
Het is niet zo dat de speler vanaf een andere kant begint als een gewone cd/dvd speler, maar de spiraal van de gamecube zit andersom gedraaid als ik het goed begrijp. Hier zijn tochwel ISO's van te maken aangezien een pc het gewoon als pure data leest natuurlijk. Overgens wordt een GC schijfje opgevuld met nutteloze data totdat het helemaal volstaat, omdat zo de data van het spel zelf altijd buitenaan het schijfje staat en zo sneller kan worden gelezen!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
Thelema schreef op 18 October 2003 @ 22:35:
[...]

Het is niet zo dat de speler vanaf een andere kant begint als een gewone cd/dvd speler, maar de spiraal van de gamecube zit andersom gedraaid als ik het goed begrijp. Hier zijn tochwel ISO's van te maken aangezien een pc het gewoon als pure data leest natuurlijk. Overgens wordt een GC schijfje opgevuld met nutteloze data totdat het helemaal volstaat, omdat zo de data van het spel zelf altijd buitenaan het schijfje staat en zo sneller kan worden gelezen!
je pc kan er geen iso's van maken. je pc spuugt ze gewoon weer uit.
je kan wel via de cube de cd inlezen. beetje het dreamcast idee....

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Oh ja, er is zeker een manier om illegale spellen op de GameCube te spelen.
De Dreamcast piraten scene is daarbij echt een lachertje.... maar daar gaan we het niet over hebben. Dat vind ik echt heel erg.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik wat reply's getrashed en aangepast. Een discussie of een topic nu wel of niet mag, op slot moet of niet en wanneer iemand een offtopic reply post heeft totaal niks met het topic te maken. Laat een dergelijke discussie in het vervolg dan ook achterwege en post via een topicreport of SeM wat je mening is over een topic of een reply.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

KillerBee007: Een topic over modchips/illegaal kopiëren van console games hebben we liever niet in Spielerij - Games & Discussies
Lees ook even Spielerij - Games & Discussies FAQ door, en dan met name Policy omtrend modchips ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.