Toon posts:

sweex digitale camera + 128 mb sd card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mijn probleem oplossen?
Ik heb een mooie digitale camera van sweex werkt zonder geheugenkaartje wel op de computer.
Zodra het kaartje erin gaat werkt het niet meer.
Kan wel foto,s maken en terugzien in de camera maar krijg ze met geen mogelijkheid op de computer.
Krijg wel een verwijderbare schijf (g) Maar die kan niet worden geopend.

Helppppppppppppp :'(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omschrijf je probleem eens duidelijker.. ik begrijp hier erg weinig van. En wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al heel veel geprobeerd.
Op mijn computer op het werk doet het wel zodra ik de camera aansluit op de usb poort opend hij vanzelf de foto,s.
Als ik dit thuis doe gaat hij wel zoeken maar vind vervolgens niks op de kaart.
Kan ook de schijf niet openen (G)
Lijkt wel of iets in mijn windows het tegenhoud.

Ron

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Voor zover ik begrijp heb je een Sweex Cam die geen losse kaarten ondersteunt maar wel zelf geheugen heeft.

Tot zover.

En dat je foto's kan maken en bekijken/verwijderen op het toestel zelf.

Tot zover.

Maar als je met, het meegeleverde kabeltje, hem aan de pc koppelt, ziet de PC hem wel MAAR...kan de pc er niet op.

Is dat het verhaal?

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
klopt helemaal

ron

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 22:27:
Heb al heel veel geprobeerd.
Op mijn computer op het werk doet het wel zodra ik de camera aansluit op de usb poort opend hij vanzelf de foto,s.
Als ik dit thuis doe gaat hij wel zoeken maar vind vervolgens niks op de kaart.
Kan ook de schijf niet openen (G)
Lijkt wel of iets in mijn windows het tegenhoud.

Ron
Ya Know, had eens een win installatie een tijd geleden die USB apparaten weigerde te herkennen. Helaas was de enige oplossing..windows her-installeren...ach ja...

There is no place like ::1

• Luno
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2025
Welk OS?, Win2000 en XP zien redelijk automatisch via USB een verwisselbareschijf, maar Win98 niet. Als je thuis Win98 moet je waarschijnlijk even drivers installeren (ide ongetwijfeld door sweex zijn meegeleverd).

Ik heb onder Win2000 meegemaakt dat ie een verwisselbare USB Pen (Mobilele disk) niet meer herkende, nadat er een pen van een ander type was gebruikt. Moest toen de verwijzing naar mobiledisk in registry weggooien, waarna het systeem weer mooi nieuwe hardware ontdekte en installeerde. Dus ook daar kunnen gekke dingen gebeuren.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Thnxs
Ik heb overegens windows XP erop
Er was alleen maar een fotoshop programma bij de camera.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Isofrisje, zet ajb niet onder elke post je naam, dat is hier op het forum niet gebruikelijk en ook niet de bedoeling eigenlijk. In een lang topic leest dat namelijk erg irritant :)

Verwijderd

Op je camera, zet het op USB modus...dat werkt in ieder geval op mijn Aldi camera. ;)
Ik gebruik nu USB kabel om foto's naar laptop over te zetten...gaat erg langzaam, zeker als je meer dan 40 foto's hebt. Kan dit sneller?
Pagina: 1