[ETM]Geen resoluties @ NEC Versa P520

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Heb dus vandaag van de bieb Enter The Matrix geleend en foutloos geïnstalleerd.
Nu ik het spel wil spelen, moet ik natuurlijk een resolutie kiezen, maar wat blijkt: De resolutie dropdown is *leeg*. Gewoon op play klikken helpt ook niets, error message "Full screen video mode not found."
De Atari Tech Support site was niet erg nuttig, sinds Atari geen andere kaarten wil ondersteunen dan NVIDIA of ATI kaarten, mijn P520 heeft een Intel chippie.
Op zich zou het moeten werken omdat de Intel Extreme Graphics toch DirectX 9 en OpenGL compatibel is.
Enige andere TU/ers die ETM al aan het lopen gekregen hebben??

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat het Direct X 9 en OpenGL ondersteund zegt natuurlijk niks, het kan zijn dat ie opdrachten heel anders uitvoerd en daardoor sowieso niet goed werkt.

Je zou kunnen proberen of het werkt met nieuwere drivers voor je moederbord/videokaart, maar ik geef je weinig kans. Verder zijn laptops sowieso toch niet zo geschikt om een spel ala ETM op te spelen ;)

The devil is in the details.

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Dan vind ik het toch wel typisch dat je bij de installatie nergens een bericht krijgt. ETM zou toch met meer videokaarten dan ATI en NVIDIA moeten werken? Of houdt ETM zich absoluut niet aan de standaarden?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud