Dit topic heb ik gestart na aanleiding van een zonet gebeurd probleem (het is inmiddels opgelost laat dat duidelijk zijn!
)
Ik heb een DVD speler (Daytek), deze had ik aangesloten via een oude scart kabel geleend van de onder-buurman. Daarnaast had ik mijn geluid laten lopen via de coaxial uitgang.
Maar nu komt het! (trommels
) Ik had alleen geluid via mijn TV boxen maar niet via de coaxial. Versterker kreeg wel iets binnen, want hij gaf aan PCM en met een bepaalde kanaal er achter.
Nou ik alle kabels na gekeken
zijn allemaal prima aangesloten.
Nu pak ik een nieuwere SCART kabel die een vriend van mij meegenomen had .. en deze sluit ik aan en tada hij doet het!
Wie kan dit verklaren?
PS: Als me verhaal vol spelfouten zit.. neem me niet kwalijk... ik zit hier met een bak patat en een kat op schoot dit in te typen
Ik heb een DVD speler (Daytek), deze had ik aangesloten via een oude scart kabel geleend van de onder-buurman. Daarnaast had ik mijn geluid laten lopen via de coaxial uitgang.
Maar nu komt het! (trommels
Nou ik alle kabels na gekeken
Nu pak ik een nieuwere SCART kabel die een vriend van mij meegenomen had .. en deze sluit ik aan en tada hij doet het!
Wie kan dit verklaren?
PS: Als me verhaal vol spelfouten zit.. neem me niet kwalijk... ik zit hier met een bak patat en een kat op schoot dit in te typen
[ Voor 9% gewijzigd door Falcon op 18-10-2003 21:28 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"