[frame] Frame opend niet in dat frame waar ik hem wil.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Oke, ik ben bezig met een website, als je daarheen gaat kom je op een pagina met frames, bovenste frame en daaronder een frame,dat werkt allemaal perfect..
(Het bovenste frame blijst altijd staan) Nu wil ik bij de tab naar my computer een pagina die frame`s bevat (links en rechts) (linkerkant moet blijven staan.
Maar als je op die pagina komt, en je klikt op een link dan word die pagina geopend in een nieuwe pagina, en niet zoals ik wil, in het frame ernaast, anders had ik er niet voor gekozen om een frame-page te maken.

Kortom ik snap er niets meer van, de pagina van My Computer is nu dus nog even om te testen want ik ga niet verder voordat die frame`s in dat frame blijven...echt heel irritant is dit.

Ik hoop dat iemand even de moeite neemt om de HTML tags te bekijken, ik ben echt een n00b op het gebied van webdesign etc etc, ik volg ook geen opleiding wat met computers te maken heeft dus neem me niet kwalijk als ik echt gewoon dom bezig ben..

Trouwens als ik hier (op mijn eigen computer) op die pagina klik gaan die links WEL gewoon in dat frame ernaast...daarom snap ik er ook echt geen drol van.

Mijn website (zie My Computer!!]

En JA ik heb topics doorgezocht en op website`s gekeken van Dreamweaver en HTML op het net....zucht.

[ Voor 12% gewijzigd door W.Wezz op 18-10-2003 20:32 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HTML:
1
2
3
4
5
<frameset rows="89,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
  <frame name="header" scrolling="no" noresize target="main" src="top/top.html">
  <frame name="main" src="main/main.html" scrolling="auto">
  <noframes>
  <body>

ik snap je verhaal misschien niet helemaal, maar je hebt maar 2 frames gedeclareerd, uit je verhaal maak ik op dat dat er 3 moeten zijn? :?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27

crisp

Devver

Pixelated

geef in je target dezelfde naam op als in je frame, basic html hoor!

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.