Om te beginnen, heb al FAQ en search én google gebruikt, maar dit is ff te vaag allemaal, dus vandaar deze post.
Ik ben net even met DVD Decrypter bezig en ineens staat heel mijn Windows vast. Kan niet eens meer muis bewegen en Num- en Capslock reageren ook niet meer.
Geen BSoD, geen foutmelding na reboot, helemaal niets. Snap er geen hol van, daarnet gebeurde het nog een keer, terwijl ik wederom met DVD Decrypter bezig was en tegelijk WinAMP draaide.
Overigens viel me wel op dat er bij allebei de keren een "plop" geluidje uit de speakers kwam, dus, net alsof ie een foutmelding wil geven, maar hij niet eens aan het geluidje hiervan toekomt.
Gamen gaat prima overigens, rippen, recoden en een paar gig overpompen over netwerk allemaal tegelijk ook. 3D Mark is retestabiel, andere benchmarks ook.
Systeem:
PCChips M848A v2.1 met SiS 748\963L chipset
Athlon XP 2600+ @ stock speed (12.5 x 166)
1 gig Samsung DDR3200 cas2.5
Creative Audigy 2
Radeon 9700 @ 9700Pro (ook specs)
Promise Ultra133TX2 controller met :
2 x Maxtor 120Gb (1x2Mb, 1x8Mb versie)
1 x Seagate Barracuda IV 40Gb
1 x Seagate 7200.7 80Gb
1 x Samsung SW252 fikker
1 x JLMS DVD
1 x Pioneer A06
Draait op Windows XP SP1a allemaal.
Heeft iemand een idee??? (Heb overigens tijdens het tikken van dit bericht foutloos 2 DVD's ge-decrypt)
Ik ben net even met DVD Decrypter bezig en ineens staat heel mijn Windows vast. Kan niet eens meer muis bewegen en Num- en Capslock reageren ook niet meer.
Geen BSoD, geen foutmelding na reboot, helemaal niets. Snap er geen hol van, daarnet gebeurde het nog een keer, terwijl ik wederom met DVD Decrypter bezig was en tegelijk WinAMP draaide.
Overigens viel me wel op dat er bij allebei de keren een "plop" geluidje uit de speakers kwam, dus, net alsof ie een foutmelding wil geven, maar hij niet eens aan het geluidje hiervan toekomt.
Gamen gaat prima overigens, rippen, recoden en een paar gig overpompen over netwerk allemaal tegelijk ook. 3D Mark is retestabiel, andere benchmarks ook.
Systeem:
PCChips M848A v2.1 met SiS 748\963L chipset
Athlon XP 2600+ @ stock speed (12.5 x 166)
1 gig Samsung DDR3200 cas2.5
Creative Audigy 2
Radeon 9700 @ 9700Pro (ook specs)
Promise Ultra133TX2 controller met :
2 x Maxtor 120Gb (1x2Mb, 1x8Mb versie)
1 x Seagate Barracuda IV 40Gb
1 x Seagate 7200.7 80Gb
1 x Samsung SW252 fikker
1 x JLMS DVD
1 x Pioneer A06
Draait op Windows XP SP1a allemaal.
Heeft iemand een idee??? (Heb overigens tijdens het tikken van dit bericht foutloos 2 DVD's ge-decrypt)