Toon posts:

ASUS V9560TD 128MB bureaublad te groot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem beeld is plots vergroot in windows, systeem blijft wel gewoon draaien.
Alles werkt verder goed, maar kan bijna niks doen omdat er een vergroot bureaublad is.
Na reboot werkt alles weer correct.
Probleem komt plots naar voor elke keer weer op een ander moment, maar is wel iedere keer en vergroot bureaublad.
Wat kan hier de oorzaak van zijn

Hardware:
Asus P4P800
Asus V9560TD
Intel Pentium 4 2,6 HT
512 Dual Channel mem (corsair)
Maxtor 120 GB SATA HDD
Asus DVD E616
Pioneer DVR 105
CRT Monitor 1024x768 32 Bits

Software:
Win XP Prof
SmartDoctor 2.76
Asus Nvidia Driver versie 45.23

Alles al een keer geupdate, en natuurlijk ook zonder Asus driver en tool getest.

Zonder Asus tool werkt de kaart met de NVIDIA driver 45.32 van NVIDIA zelf goed

Wie weet er wat meer, wellicht een oplossing O-)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met een andere driver werkt het goed zeg je, hoezo gebruik je die dan niet? Of desnoods een wat oudere versie van de Asus driver :)

Verwijderd

Topicstarter
nee, jij zou toch ook willen dat alles goed werkt wat je koopt.
Ja gaat toch niet een TV om alleen TXT te kijken, ofwel.

Verwijderd

Topicstarter
Alle software die Asus mee geeft moet werken vin ik.
Dus al weet ik dat hij werkt met de driver van Nvidia, wil dat niet zeggen dat ik die andere software maar moet verwijderen en het daar bij laten of wel.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat is natuurlijk geen enkele vergelijking, met een nVidia driver werkt de kaart ook goed en mis je geen belangrijke functies. Maar probeer dan een andere versie van Smartdoctor ofzo (al is van dat programma bekend dat het veel problemen geeft), of zoals ik al zei een oudere versie van de Asus driver.

En gebruik ajb de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop.

[ Voor 16% gewijzigd door Pollewob op 18-10-2003 21:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja als je goed leest zie je dat ik dat bijn allemaal heb gedaan.
ik wil alleen weten of dat er iemand is die mij met dir probleem verder kan helpen.
Ik wil die tool van Asus (SmartDoctor) gewoon graag zijn werk goed zien doen.
Das alles meer nie, dus wellicht een oplossing.
En ja ik weet dat je met de Nvidia driver van Nvidia zelf ook alles hebt wat je moet hebben, maar graag zie ik toch de tool van Asus.

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

na 'welke' soort gebeurtenissen gebeurt dit dan?

noem eens een paar voorbeelden ofzo, lijkt me sterk dat ie spontaan het bureaublad groter maakt, zal dus aan een (of meerdere) applicatie liggen, bijv na het afsluiten van een spel ofzo?
Probleem komt plots naar voor elke keer weer op een ander moment, maar is wel iedere keer en vergroot bureaublad
dat 'ander moment' moet je misschien eens duidelijker toelichten aub

[ Voor 4% gewijzigd door DoingK op 19-10-2003 00:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is niet duidelijker te maken, het komt plots.
Of ik nu niks doe of een game speel, de inzooming is er plots.
Alles gedaan wat maar kan en niks helpt, ja wel als ik alles deinstalleer van Asus en er een driver van Nvidia opzet dan gaat alles goed.
De smartdoctor laten starten met de Nvidia driver maakt ook geen verschil, het bureaublad is plots super groot, dus ik heb geen idee meer.

• rooy020
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 08:16
He,

Ik heb precies het zelfde probleem met de zelfde video-kaart en moederbord of ik nou de asus driver instaleer of van nvidia versie 45.23 of 52.16 of 53.03 maak niet uit plotseling vergroot de adapter het beeld dus pricies het zelfd als jou.
Heb je meschien al een oplossing???

wacht het wel af
Pagina: 1