Toon posts:

[XP] Help en ondersteuning gaat niet open*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in XP-Home via "START" klik op Help en Ondersteuning dan zou er
een menu open moeten gaan.
Bij mij gebeurt er echter helemaal niets.
Weet iemand wat hier fout is gegaan en of dit te herstellen is?

b.v.d.
Nestor28

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:31
Misschien dat dit je Help and Support terug brengt. Het is een reg bestandje voor EasyCleaner, maar het gaat over het zelfde symptoom. Het reg bestandje vind je op: http://locutes.servicez.org/got/FixWinXP
Help.regHet is een reg bestandje, dus opslaan als kiezen, of als je wilt gelijk uitvoeren en herstarten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

nestor28,

Welkom op GoT.
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen. De 2 meest belangrijke punten van de richtlijnen zijn dat we graag eigen initiatief zien. Hiermee bedoelen we dat je aangeeft wat je zelf al gevonden hebt, en wat je zelf al geprobeerd hebt. Een ander heel belangrijk punt is dat je in je topic zoveel mogelijk informatie geeft - heb je bijvoorbeeld de laatste patches geinstalleerd, al eens een virus scanner en een spy ware scanner gedraait, en dergelijke.

Ik pas ook je topic titel eventjes aan zodat deze voldoet aan de andere topics in WOS :)

Verwijderd

Topicstarter
Passer, bedankt voor je reaktie.
Helaas lukt het niet om de link te openen.
Mag ik de juiste link nog van je s.v.p.
b.v.d.
nestor28

Verwijderd

Topicstarter
Sorry elevator, ik doe mijn best.
Groeten,
nestor28

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De link is http://locutes.servicez.org/got/FixWinXPHelp.reg :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
REGEDIT4

; Restore Help access in Windows XP caused by ToniArts EasyCleaner
; 12:21 AM 10/10/2001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{FC7D9E00-3F9E-11D3-93C0-00C04F72DAF7}\1.0\0\win32]
@="C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\HelpCtr.exe\\1"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{FC7D9E00-3F9E-11D3-93C0-00C04F72DAF7}\1.0\HELPDIR]
@="C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\HelpCtr.exe\\"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{FC7D9000-3F9E-11D3-93C0-00C04F72DAF7}\1.0\0\win32]
@="C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\HelpCtr.exe\\2"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\TypeLib\{FC7D9000-3F9E-11D3-93C0-00C04F72DAF7}\1.0\HELPDIR]
@="C:\\WINDOWS\\PCHealth\\HelpCtr\\Binaries\\HelpCtr.exe\\"

:)

offtopic:
Geen probleem hoor, maar lees voor je volgende topic dus even de FAQ Forumgedrag en de "sticky" topics van het forum waar je wilt posten door, specifiek voor Windows Operated Systems dus met name WOS Policy.
Hier staat altijd al heel veel info om je te helpen - met je vraag en ook met forumtips om je beter te helpen en het leuk te houden voor ons :)

Om dus nog wat te "zeuren": er staat ook iets over dat het handig cq. nodig is om de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) te gebruiken als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen en niemand anders heeft nog gereageerd. Dit om het overzichtelijk te houden en zodat je niet steeds je topic "omhoogschopt" in de topiclijst :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Frank !!!
Nestor28
Pagina: 1